Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 minstejenta vår her er 1 år nå og styrer veldig med legging for tiden, jeg sier for tiden fordi det er veldig uforutsigbart med henne. *sovner godt når vi legger henne, etter ei flaske melk. men våkner ofte etter knappe 30 min og begynner å gråte. Da raser hun skikkelig i mange timer. og nærmest sovner av utmattelse i senga vår, på sofaen eller i armene våre. * dersom dette skjer når vi har barnevakt så må en av oss komme hjem for det er bare mamma og pappa som kan roe henne da; ergo: vi har sjeldent barnevakt. *på dagtid er det samme leksa, runde på runde med overtrøtt unge som ikke finner roen. i bhg sovner hun somregel greit ute i vogna, men også her styrer hun en del. kan sove 2 timer, kan sove 15 min. * sovner iallefall ikke de dagene vi er hjemme her begge to, har fri eller skal et eller annet. * våkner bestandig når vi skal legge oss, og roer seg ikke før vi ligger i senga sammen med henne og sovner alle sammen vi begynner å bli mektig slitne av dette og vet at vi har ramlet i mage feller.... men vi trenger råd! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4915782-hun-vil-ikke-sove-hverken-dag-eller-natt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Høres veldig likt ut slik vi har det med vår datter på 15 måneder. Jeg tok kontakt med et sted som heter midtimellom(nettsted:midtimellom.net). Her jobber det en spes.ped og en psykolog. Det skjedde ikke mirakler men de ga noen råd som har funket slik at situasjonen er litt bedre hos oss. Verdt et forsøk? Koster ingenting, men du må ha henvisning fra lege. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4915782-hun-vil-ikke-sove-hverken-dag-eller-natt/#findComment-4915949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå