Gå til innhold

Mai: slimproppen


Fam.Martinussen

Anbefalte innlegg

tror den gikk nå nettopp..

har hele tiden hatt tynn utflod slik at det aldri har vært noe slimete, men nå gikk jeg på do og da var det kommet litt slim i trusen gikk på do som vanlig og tørket meg men så på papiret for å se..for det var jo underlig at det plutselig skulle komme slim. og der var det masse slim...men ikke noe blod i men masse masse slim

dette må jo være slimproppen eller????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørtes slik ut. min gikk da jeg tørket meg i dag morges. guaktig, blankt og snørrliknende. mye tjukkere enn utflod. ikke blod i min heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette hadde jeg oxo i forrige uke, men har ikke fått andre tegn til fødsel. Bortsett fra pittelitt blod på papiret i dag, samt sviing i skjeden da jeg sitter på do, men vet ikke helt hva sviingen kan være da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slimproppen min gikk ved forrige svangerskap begynte riene etter et døgn. Var hos jordmor samme dag som sa at det fortsatt kunne gå noen uker, men det gjorde det heldigvis ikke. I hvertfall er det et tegn på at noe er på gang..... Lykke til!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sånn så slimproppen min ut også. Den gikk for 3 uker siden, men baby er fortsatt i magen. Etter at slimproppen hadde gått fikk jeg masse kynnere resten av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...