Gå til innhold

Vondt i ryggen om natten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner veldig ofte om natten med vondt i ryggen, og delvis i magen. Spesielt når jeg trekker pusten, så går det over igjen. Kan det være at jeg ligger så jeg blir stiv? og at det er derfor det føles slik, eller kan det være noe annet.... Veldig ubehagelig iallefall....

Stilte dette spørsmålet for noen uker tilbake, men fikk ikke noe svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har ikke jeg vært borti, men fikk vondt i bekkenet på den ene siden. Søsteren min som er fysioterapeut sa at jeg burde variere liggestillingen og det hjalp. Kanskje det kan hjelpe for deg også?

Skrevet

Føler at jeg har prøvd det meste. Kan ikke ligge på ryggen for da får jeg vondt med en gang. Så snur meg hele natten fra side til side. Da det å ligge på magen ikke går lengre. Har prøvd å legge en pute mellom knærne når jeg ligger på siden, ble noe bedre men ikke bra...

Noen andre med forslag til god liggestilling???

Skrevet

Jeg har det også sånn. Synes det er skikkelig ubehagelig og husker ikke at jeg hadde dette sist svangerskap.... Jeg har en teori på at det er det at magen er så full og oppblåst når jeg legger meg at tarmene ligger langt opp mot ribbeina og at jeg derfor ikke klarer å trekke pusten skikkelig når jeg sover. Høres det fornuftig ut? Det er samme hvilken stilling jeg ligger i, får det allikevel. Jeg er i min 23. uke nå og beveger meg ganske mye i senga når jeg sover.

Skrevet

hei

jeg har d samme problemet om natten..sover ikke godt...våkner mange ganger,har så vondt:(

jeg har også vondt i magen...men har ikke noe spesiellt vondt om dagen..vet ikke hvorfor vi har d men skal spørre jm på tirsdag for da har jeg time. kan d ha noe med bekkenløsing å gjøre...?

Skrevet

ta en dyne eller fler putet bak ryggen,,, sånn at du sitte/ligger......, også tar du en under knærne... funker for meg:=)

Skrevet

Takker for mange fine svar. Godt å høre at jeg ikke er alene om plagene. Får håpe det gir seg etter hvert. For dette er ubehagelig, går sånn utover nattesøvnen.Har det ikke slik om dagen. Jeg meket heller ingen ting til dette i mitt forrige svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...