Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror jeg skal begynne å telle timer i stedet for dager, da får jeg litt mer å gjøre fram til evt testedag. Har ikm ca 04.mai hvis jeg tar utgp. i en syklus på 28. Nå har jeg jo hatt sykluser på mellom 23 og 25 de siste mnd, men plutselig den seneste syklusen så var den på 30 dager.

Jeg vil teste meg nå..... Når er det egentlig vits i å teste seg? Har jo lest om disse testene fra clear blue som kan benyttes allerede tre dager før ikm. Er det noen vits i å prøve disse???

Akkurat som om jeg ikke blir å prøve uansett råd fra dere, hehe, jeg har tre clearb digitaltester liggende i huset.....

Jeg kjenner meg litt som en alkis, en som vet om at han har alkohol i huset og som bare skal ha det liggende, ikke drikke.....

Jeg må nå i herrens navn greie å styre den testlysta et par dager til???

Å om jeg bare hadde hatt masse ekstravakter å være opptatt av. Skal ikke på jobb før til helga hvis det ikke skjer noe ekstra da.

Nå har jeg snart ikke mer å lese her inne på disse sidene, tror ikke at det finnes et eneste symptom på graviditet som ikke jeg har lest. Jeg skal nå snart inn på "bli gravid sidene" for å lese om idol og annet som opptar en som er født på 1980 tallet. Ja, ja det er da det går opp for meg at tiden har gått når jeg leser om hva som opptar de som er brukere av "bli gravid"sidene.

Jeg vil teste snart, iallefall før den evt. tanta kommer igjen, jeg synes det er så ulidelig spennende å teste meg selv om jeg jo alltid har en følelse av hva resultatet blir før test.

DENNE gangen skal testen min være positiv. Jaja, egoismen blomstrer hos meg for tiden. Unnskyld for det til alle dere som gidder å lese disse ordene fra en verpesyk, jeg mener testesyk kjerring i sin beste alder.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...