skimre Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 jenta mi hikker endel, ikke så ofte nå som da hun var 2-3 uker nå er hun snart 2 mnd. noen som har noen tips/ erfaringer?
Elisa79 Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Tror det er ganske normalt at babyer hikker en god del. Det gir seg ganske raskt når jeg ammer jenta mi på 3 mnd.
Twig Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 mi hikket endel, ga ho kokt avkjølt vann, utenom måltidene, ga det seg..
cashewnøtta Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Det gjorde vesla her og da hun var mindre (8 mnd nå). Nesten så jeg hadde glemt det:) Jeg var litt redd for å amme henne mens hun hikket (redd for at skulle sette melka i vrangstrupen) men fikk tips at det faktisk var lurt å amme! Da slutter de ganske fort å hikke.
skimre Skrevet 30. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2006 jenta mi får mme, så jeg kan desverre ikke bare amme henne:( men jeg kan jo prøve å gi litt vann ja.... det ser ikke noe godt ut den hikkinga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå