Gå til innhold

Jeg har ikke ömme pupper, jeg...

Gjest

Anbefalte innlegg

og ikke er jeg kvalm, og ikke särlig trött. Er dette normalt, da. Forrige gang kjente jeg på kroppen at jeg var gravid en uke för jeg ventet mens....og jeg fölte meg skikkelig gravid hele tiden. Men nå, det eneste "beviset" er en postiv graviditets-test og en uteblitt mens. Er det flere en meg?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg kan slenge meg på denne.. Føler meg ikke særlig gravid, nei.

Har vært litt småsvimmel og halvkvalmen sånn av og til, noe menssmerter, litt trøtt. Har hatt litt ømme bryster. Og så har brystene forandret seg.

Dette hørest jo ut som om jeg er full av symptomer, men de har vært svake, og det har vært over de 7 1/2 ukene siden IKM og positiv test.

Hadde det ikke vært for at jeg har testa positivt så er det ikke sikket at jeg hadde tenkt det hadde noe med graviditet å gjøre.

Men, vi skal være glade til! Det er ikke en sykdom vi har fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.....merker bare at jeg har litt ømme pupper, og hadde det ikke vært for en positiv test så hadde jeg trodd at TR var på vei. Men jeg er jo bare 4+6 i dag og,da. Litt tidlig.

Da jeg gikk med sønnen min merket jeg det samme, men etter ca.8 uker ble jeg litt småkvalm på ettermiddagene i noen uker også fyset jeg på gourmet-middager hele tiden (fysj, la på meg en del og). Går det bra denne gangen tror jeg nok ikke at det blir noe værre eller mer symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...