Gå til innhold

Suser inn her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk vite jeg var gravid da jeg var 8 uker på vei - og vips, så er jeg i uke 13! Alt går så fort...! Men jeg er kjempeglad, endelig kommet meg over de mest truende ukene. Jeg er ikke kvalm eller noen ting - bare kjempe trøtt;)

Jeg har vært hos jordmor, og neste uke skal jeg på UL for å se om jeg har tvillinger=) Tøff start for en førstegangs og nygift - men dette er jo en lykke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen over:) Så spennende da!! Hvorfor tror hun det er tvillinger? Dobbel hjertelyd?

Skrevet

Jeg er ganske lav og tynn, og har fårr kjempe mage som strutter. Ikke over hoftene, midjen eller noe annet sted. Min mor er også tvilling.. har visst symptomer på livmorstrekk - litt mye pådriv innenfra;) Men jeg har ikke fått tilbud om noe hjertelyd høring ennå....Litt rart?

Skrevet

Velkommen hit til oss! Spennende om det blir tvillinger :-)

Legen min sa det var vanlig å vente med å høre hjertelyd til uke 14... Det er sikkert forklaringen...

Skrevet

Godt å høre.. man bekymrer seg så mye ikke sant? Hele min familie og svigerfamilie er så spendte. Første barnebarn for begge familier. Litt skummelt - ikke lenge til UL på fredag. Både gleder og gruer meg:D

Har sett så smått på brukte baby ting, men er forsiktig.. leser jo mye trist blandt alt det lykkelige her inne.

Skrevet

Velkommen og lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...