Gå til innhold

Jeg bare lurer..svar så mange som mulig er dere snille

Meesah og HattiFnattene♡

Anbefalte innlegg

jeg er 21, har ikke smakt på alkohol siden jeg fikk vite det! nå har det seg sånn at man ikke har funnet ut akkurat hvor mye man "kan" drikke når man er gravid, men som legen min sa, når de finner ut av det kan det likegjerne vær et halvt glass som en flaske, så det er best å holde seg unna! det er ekstremt farlig med alkohol under svangerskapet!!! så så lenge ingen vet hvor mye, eller om det er noe i det hele tatt, som er ok, drikker ikke jeg hvertfall!

Fortsetter under...

Eg e 21 og har kje rørt ein dråpe alkohol itte eg fekk vite at eg va gravid.. Mange så spør koffor eg ikkje tar meg ei halv øl, eller ett lite glass vin siden d liksom ikkje e farlig.. Då pleie eg bare svare at koffor sko eg det når eg heller kan drikke någe alkoholfritt så smage heilt likt:D røyge litt då, vett d ikkje e bra.. men har fått beskjed om at det e farligere å stresse.. ikkje vett eg.. men gutten min e jaffal heilt friske ifølge ultralyd:D

Jeg drakk før jeg fant ut at jeg var gravid. Har såvidt rørt, men det har vært noen dråper... Synes jo selvfølgelig det er litt kjedelig at jeg ikke kan være med de andre ut:) Men jeg vil jo helst at babyen min skal ha det bra, så holder meg unna alkoholen:)!

Røyk har jeg desverre ikke helt klart å slutte med, men jeg jobber med saken!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...