Banshee Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg er så utålmodig etter å komme frem til termin.. kjenner det kribler i hele kroppen. Lyst ut å kjøpe allverdens utstyr og klær etc. Jeg gjør det ikke da, men herregud som det klør i kroppen. Håper 6måneder går fryktelig fort;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Hehe, joda litt utålmodig. Håper bare jeg kommer til den "sikre" perioden snart, det foreløpige målet mitt. Gleder meg til å få kul på magen, og til å kunne kjøpe vogn, seng osv. Handlet noen små bodyer til nå, må jo kose seg litt i begynnelsen også synes jeg. Ventetiden kjennes jo ekstra lang ut i denne tiden. Er bare 6 + 1, men ved godt mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg tenker ikke på termin, så langt har jeg ikke kommet i denne undreprosessen. Jeg tar en dag om gangen. Nå gleder jeg meg til 1. legetime på tirsdag. ( er da 12 uker) Og så er det jo en milepæl hver gang man skifter uke. Neste ting å se fram til må være å få bekreftelse på at det fortsatt er liv.. Håper det lar seg gjøre hos jordmor eller noe om et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blund Skrevet 30. april 2006 #4 Del Skrevet 30. april 2006 Er ganske utålmodig, ja, men for min del (5+6) er jeg mest klar for å komme over i 2. trimester. Føle meg tryggere og ikke lenger lyve for folk. Når jeg først kommer dit finner jeg nok en ny milepæl å være utålmodig med å nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #5 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg er utolmodig ja. Er dritt lei av å være kavlm og spy. Skulle så gjerne ha kunnet skrudd frem tiden litt. Er i 12 uke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susan sto helit Skrevet 30. april 2006 #6 Del Skrevet 30. april 2006 Utålmodig, joda, men mest til å komme dit hvor man kjenner liv og kan begynne å glede seg litt, ikke bare bekymre seg. Men gleder meg enormt til å møte det lille nurket. Føles så uendelig lenge til. Er 8+4 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nytt nurk i juni Skrevet 30. april 2006 #7 Del Skrevet 30. april 2006 Det er helt grusomt å gå rundt å lure på om det er no liv der inne,å gå å bekymre seg for alt Skulle ønske jeg hadde flere graviditets symtoner så jeg var sikker på at det var liv.( er kun litt svimmel) Skulle ønske r nå i 10 uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nytt nurk i juni Skrevet 30. april 2006 #8 Del Skrevet 30. april 2006 der var det noe som manglet... det skulle vere : skulle ønske det var en fin kul på magen nå... Gleder meg føreløpig til å komme over i 2 trimester.. er nå i 10 uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banshee Skrevet 30. april 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 30. april 2006 Ja, jeg gleder meg veldig til å komme over i 2. trimester. Det er liksom det som er målet nå. Så er jeg litt bekymret selv om det sikkert er helt fint for den lille inne i magen. Så jeg har tenkt å få meg en liten sniktitt før den egentlig oppsatte ultralyden:) Da tror jeg at jeg endelig kan la roen senke seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 30. april 2006 #10 Del Skrevet 30. april 2006 er kjempe utålmodig...jeg er såå redd for å miste. og gleder meg til å kunne fortelle det slik at jeg ikke trenger å holde det hemmelig lengre.....men jeg er bare 5 uker så har leeeenge igjen enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nytt nurk i juni Skrevet 30. april 2006 #11 Del Skrevet 30. april 2006 Ja vi får ta ett trimester om gangen. Tror jeg og skal ta en smugtitt før den vanlige UL i uke 18.. Klarer ikke å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #12 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg gleder meg som en unge til å begynne å handle. Spesielt vogna:) Er 9+2 i dag. Så snart er jeg i andre trimester. Gleder meg til å fortelle det til folk. Føler jeg lyver for alle for tiden:) Men det er en fin løgn da:) Snart snart snart er vi plutselig i andre trimester;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå