Gå til innhold

Er ikke dere utålmodige jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utålmodig etter å komme frem til termin.. kjenner det kribler i hele kroppen. Lyst ut å kjøpe allverdens utstyr og klær etc.

Jeg gjør det ikke da, men herregud som det klør i kroppen. Håper 6måneder går fryktelig fort;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, joda litt utålmodig. Håper bare jeg kommer til den "sikre" perioden snart, det foreløpige målet mitt. Gleder meg til å få kul på magen, og til å kunne kjøpe vogn, seng osv. Handlet noen små bodyer til nå, må jo kose seg litt i begynnelsen også synes jeg. Ventetiden kjennes jo ekstra lang ut i denne tiden. Er bare 6 + 1, men ved godt mot!

Skrevet

Jeg tenker ikke på termin, så langt har jeg ikke kommet i denne undreprosessen.

Jeg tar en dag om gangen. Nå gleder jeg meg til 1. legetime på tirsdag. ( er da 12 uker) Og så er det jo en milepæl hver gang man skifter uke.

Neste ting å se fram til må være å få bekreftelse på at det fortsatt er liv.. Håper det lar seg gjøre hos jordmor eller noe om et par uker.

Skrevet

Er ganske utålmodig, ja, men for min del (5+6) er jeg mest klar for å komme over i 2. trimester. Føle meg tryggere og ikke lenger lyve for folk. Når jeg først kommer dit finner jeg nok en ny milepæl å være utålmodig med å nå ;)

Skrevet

Jeg er utolmodig ja. Er dritt lei av å være kavlm og spy. Skulle så gjerne ha kunnet skrudd frem tiden litt. Er i 12 uke nå.

Skrevet

Utålmodig, joda, men mest til å komme dit hvor man kjenner liv og kan begynne å glede seg litt, ikke bare bekymre seg.

Men gleder meg enormt til å møte det lille nurket. Føles så uendelig lenge til. Er 8+4 nå.

Skrevet

Det er helt grusomt å gå rundt å lure på om det er no liv der inne,å gå å bekymre seg for alt

Skulle ønske jeg hadde flere graviditets symtoner så jeg var sikker på at det var liv.( er kun litt svimmel)

Skulle ønske r nå i 10 uke..

Skrevet

der var det noe som manglet...

det skulle vere : skulle ønske det var en fin kul på magen nå...

Gleder meg føreløpig til å komme over i 2 trimester..

er nå i 10 uke...

Skrevet

Ja, jeg gleder meg veldig til å komme over i 2. trimester. Det er liksom det som er målet nå. Så er jeg litt bekymret selv om det sikkert er helt fint for den lille inne i magen. Så jeg har tenkt å få meg en liten sniktitt før den egentlig oppsatte ultralyden:)

Da tror jeg at jeg endelig kan la roen senke seg:)

Skrevet

er kjempe utålmodig...jeg er såå redd for å miste. og gleder meg til å kunne fortelle det slik at jeg ikke trenger å holde det hemmelig lengre.....men jeg er bare 5 uker så har leeeenge igjen enda

Skrevet

Ja vi får ta ett trimester om gangen.

Tror jeg og skal ta en smugtitt før den vanlige UL i uke 18..

Klarer ikke å vente.

Skrevet

Jeg gleder meg som en unge til å begynne å handle. Spesielt vogna:) Er 9+2 i dag. Så snart er jeg i andre trimester. Gleder meg til å fortelle det til folk. Føler jeg lyver for alle for tiden:) Men det er en fin løgn da:)

Snart snart snart er vi plutselig i andre trimester;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...