Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 For idag da tulla sov formiddagslur i vogna klarte hun å komme seg ut av voksiposen og opp i vogna, flaks at jeg var i nærheten, ellers har hun havnet i bakken. Så tirsdag blir det selekjøp.
Torpekjærringa Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 ååå, ja. de er kjappe nå! Har brukt seler i vogna en stund alt :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Eeeh... Ja... Seler begynte jeg å bruke FØR eventuelt noe sånn skjedde... Syntes liksom ikke det var så lurt å vente til ETTER at gutten hadde gått i bakke med å begynne med seler... Men brukes det fremdeles voksipose nå, altså...? Bruker kun dyne og trekk til vogna, jeg...
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 30. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2006 Voksiposen byttes nok snart ut her, bor i nord norge.
fox`y Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Har brukt seler i vogna en god stund jeg nå,poden fikk mye mere plass etter jeg byttet ut skinnposen med dyne, så han snurrer rund og bøyer seg ut av vogna. så hær brukes d seler ja=O)
goldie Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Uff, gutten min ramla ut av vogna si i går. Hørte et dunk, etterfulgt av VRÆL! Men han ble nok heller mer skremt enn han fikk vondt. Så nå blir det seler i vogna!!!
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2006 Ble et forferdelig pes med disse selene, tulla vil ikke sove med seler. Bare tuller, snur seg rundt og setter seg opp. Bruker laaaaaaaang tid på å sovne, mens før gikk det bare 2-5 min. Kanskje det blir bedre etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå