Gå til innhold

Dere som nå er gravid men har hatt en Sa tidligere...


karili

Anbefalte innlegg

Hvor mange pp etter Sa gikk det før dere ble gravid igjen? Hadde en Sa i begynnelsen av feb og har ikke blitt gravid igjen. Jeg er nå litt utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tok over ett år hos meg faktisk, men prøvde heller ikke så intenst for å bli det med en gang igjen...

Vær tolmodig og ha masse sex så skjer det nok fort skal du se!!:) Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sa i januar. Begynte å blø den 6. Blødde i nærmere to uker. Fikk menstruasjon som varte i 3 dager ca i midten av februar og er nå gravid igjen (går inn i min 12.uke i morgen).

Må vel legge til at jeg og min forlovede har vært veldig heldige. Vi fikk full klaff på første forsøk i desember rett etter jeg sluttet med p-ringen, som da endte i sa. Og så ble vi da gravide igjen rett etter første mens etter sa'n.

Det går nok bra skal du se. Vi prøvde så godt vi kunne å la være å stresse, planla ikke sex'n og forsøkte så godt som mulig å bare ta det som det kom. Jeg tror det hjalp oss at vi tok det med ro, selv om det til tider kan være vanskelig å roe seg ned.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en SA 23. november, fikk mensen nøyaktig en måned etterpå.Hadde mens 3 ganger før vi prøvde igjen (var bevisst på å ikke prøve for tidlig), og ble da gravid igjen med en gang vi prøvde. Er nå 9uker på vei :o)

Ikke stress, ta det med ro, og lykke til !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Jeg hadde en SA i slutten av januar. Fikk mensen tilbake etter ca 5 uker. Ble gravid i perioden etter, og er nå 8+5. Bank i bordet.

Lykke til. Tok det lang tid før du ble gravid sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg hadde en SA i slutten av februar, fikk mens igjen 27 mars og er nå gravid igjen. Tenkte lite på det å bli gravid den siste syklusen, Sa'n satte meg litt ut. Må innrømme at jeg trodde ikke at jeg skulle bli gravid igjen så fort, vi hadde jo prøvd i 19 pp før det. Håper bare at det vil gå bedre denne gangen.

 

Det er nok veldig individuelt hvor fort du blir gravid igjen etter en SA, men nyt prøvingen og sex'n så skal du se den sitter snart...

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en Sa i feb. begynte å spotte 8 feb, 10 feb kom tvilling 1,13 feb kom nr 2. Den 21 feb ble jeg gravid igjen. (Fikk EL konstantert på UL).

 

Gyn sa til meg, gå hjem og lag en baby NUH og det gjorde vi. Er nå 11+6 idag:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en SA i mai i fjor og ble ikke gravid før i feb i år. Men den spiren mistet vi den 08.mars. Ble gravid m en gang og er nå 8 uker på vei(starter på uke9 i morra=))

 

Det der med masse sex vet jeg ikke helt om jeg er enig i. Skaper masse stress og MÅTTE ha seg hver dag og helst flere ganger. Gyn sa det klarte seg lenge med annenhver dag og da slapp vi mye stress også:)

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...