Gå til innhold

graviditet etter mA og XU

b.alias

Anbefalte innlegg

Er det noen har inne som har blitt gravide etter MA eller XU.

Jeg har gjennomgått både MA og XU i løpet av 1 /2 år, og er livredd for

at det skal skje noe galt igjen. Er livredd for å forsøke å bli gravid igjen.

Er det noen her inne som har noen oppmuntrene ord, og som har opplevd det samme, men nå er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

Jeg skjønner hva du mener. Jeg har selv hatt en MA og en SA. Er et fint forum her inne som heter "mistet, gravid på ny". Der er det mange fine jenter som har erfaring på området. Jeg er nå gravid igjen for tredje gang, og håper det vil gå bra denne gangen. Jeg har/er veldig engstelig, men til syvende og sist handler det om hvor mye man ønsker å få barn. Om svaret er at man virkelig ønsker seg det over alt på jord, må det jo være verdt risken å prøve på nytt. Jeg fikk god oppfølging denne gangen. Krevde å få oppfølging med ul gjennom svangerskapet. Har hittil vært på 3 ul, og skal på min fjerde til onsdag. Er i dag 12+5 og håper den lille klorer seg fast til terminen nå..

Lykke til, dere kommer nok til å prøve igjen, bare du dere blir klar for det. Og da vil det sikkert gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er no gravid etter exu...

Jeg hadde exu i september i fjord...vi har hatt mer problemer med å bli gravid no da..dvs at før har det klaffet på 1 pp to ganger ,mens no brukte vi 5 pp...så det er igrunnen ikke så lenge det heller da..

Håper du blir gravid fort og lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...