Gå til innhold

Trenger pent antrekk til mai :(

Anbefalte innlegg

Jeg grøsser av å gå i butikker på leit etter finklær, og i tillegg måtte ha min lille 3åring med på slep :( Denne uken MÅ jeg skaffe noe, Skal i konfirmasjon til min lillesøster til helga, og så er d jo 17mai, og i slutten på mnd skal vi i 75årsdag. Er d noen av dere som har termin rundt 1.juli som har funnet seg noe? tenkte en sommerkjole eller noe.. Noen som har vært på H&M og funnet noe 'pent'? tar imot alle tips med STOOOOR takk!! Bor i Bergens omr.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4914042-trenger-pent-antrekk-til-mai/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Lindex har de en fin hvit linbukse (mammatøy selvf) til 299,- Det er jo hyggelig med lyst tøy nå som det er vår. Jeg liker godt å gå i skjørt men med leggene fulle av vann ser det bedre ut med en pen bukse, bluse og cardigan til og kanskje et skjerf eller noen fine smykker.

Uansett synes jeg at resultatet har noe underlig klovneaktig over seg, mens alle andre synes det er sååå søtt...

Hei!

Jeg skal i to bryllup i løpet av våren, og har hatt et sant mareritt for å finne noe jeg i hvertfall følte meg litt fin i.... Har tilslutt funnet en kjole på Lindex (ikke mamma avd). Den er svart og hvit, og jeg tror den skal bli fin (det må den bare!) med et sjal, stømper og fine sko. Den er veldig stretchy, og falt pent selv om magen min begynner å bli ganske stor. Nå er ikke jeg like langt på vei som deg, men jeg har dyttet en pute under kjolen (!!) for å se om jeg fikk plass når jeg ble enda større også, og det ser ut til å gå fint.

Lykke til!

Annonse

Er i samme situasjon som deg! Termin 9 juli og har litt kjøtt på bena fra før av.

Jeg har sikkert tråla samtlige butikker på jakt etter en kjole eller liknende lenge nå. Må selv ha funnet noe til fredagen.

Kan anbefale deg en tur på H&M, der kjøpte jeg meg en blå linbukse. Den tenkte jeg jeg skulle finne en hvit bluse til av noe slag. Da går jeg for vanlig tøy med knyting under puppene og bak. De finnes det mengder av for tiden. Setter til et par hvit fine sko og sjerf ev. Tilbehøret bestemmer hvor pyntet du blir. Den buksen kan forøvrig brukes etterpå.

Hvis ikke kan du ta den hvite buksen og kombinere med en hvit jakke fra lindex (ikke mamma) som knytes over magen. Den er også i lin..Bruk en fin topp under og du har antrekk til hele mai!

Et annet forslag er å finne en lang og strethi tunika, gjerne knyting, bruk leggings til og et par søte sko. Kjempe fint med mage i!

H&M har også en del kjoler (ikke Mamma) som du knyter rundt deg. De funker også.

Håper det hjalp litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...