Gå til innhold

September: Noen på ABC-fødeklinikk i sept.?


Jusstudine

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har termin 19 sept. og har vært så heldig å få plass på ABC. Er det noen andre ABC`ere her også mon tro?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg skal også til ABC!

 

Har foreløpig termin 26.sept.. skal dit første gangen 15.mai. Gleder meg til å se hvordan det er! Hadde noen av dere andre vært der? Og vet dere hvordan tilbudet blir ennå, om det blir gruppesamtaler?

 

Er forresten også 81-modell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på ABC, har termin 14. september.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på ABC. Har termin 10 september.

Fødte på ABC i september 03 på Aker. Det er en fantastisk opplevelse, så gled dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei guita

 

jeg har vært der en gang, virket stille, rolig og lite. Men ikke superfine rom eller noe, men det er jo ikke det viktigste. Kjæresten min var også med, og han syns badekaret er spesielt, hehe. Vi har valgt individuell oppfølging, men det hadde vært veldig hyggelig å prate med dere andre som skal føde der omtrent samtidig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ GØY! Vi er jo mange..

Jeg har vært på omvisning og til konsultasjon hos jordmor på ABC og er kjempe positiv. Syns fødestuene og barselrommene var topp jeg. Det viktigste for meg er atmosfæren, og jeg får ingen følelse av å være på et sykehus der. Jeg skal følge individuelt opplegg, men jeg ser jo at det er noen her rundt min termin.. så kanskje vi ses?

 

Ha en strålende dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...