Gå til innhold

Jancajanca

Kjerringhelvetet <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Dodge

Koselig at du bryr deg, Dodge:)

Jo det går bra med oss:) Lille Sindre fikk sitt første bad i dag, så ut som han likte det, skreik nesten ikke i det hele tatt. Stolt som en hane sto jeg der og knipst bilder av han....oppi et vaskefat inni kuvøsen:)

Ellers så har de tatt bort SVK (sentralt venekateter) i dag, så nå får han bare morsmelk (fikk andre væsketilskudd tidligere i tillegg til morsmelken). Det går bra med fordøyelsen, får 6 ml morsmelk i timen.

Heldigvis så har melkeproduksjonen kommet i gang, så jeg har nok melk...pumper meg hver 3 time hele døgnet....et slit, men alt for den lille;)

I morgen er det veiedag, håper han har gått litt opp i vekt...eller iallefall ikke mer ned (har gått ned totalt 105 gram, så nå veier han 775 gram).

Hvordan går det med deg da????

Klem

Det går veldig bra. En del forvirring rundt hvor risikofylt svangerskapet mitt egentlig er (ingen som vil gi meg noe svar på det, eventuelt ingen som vet), og synes det samsvarer dårlig med oppfølging jeg får - eventuelt mangel på sådan. Men er iflg UL-termin 25+1 i dag og har det fint. Babyen er veldig aktiv. SF-målet mitt sprenger skalaen, så dette må jeg si jeg er litt spent på. Har en mistanke om at jeg hadde rett i mensterminen min likevel, den er en del tidligere enn UL-termin.

Det er litt pussig, for vi hadde også tenkt å kalle babyen vår for Sindre (hvis det blir en gutt). Og det er vel ikke så mange som blir hetende det nå for tiden. Det er jo et superfint navn! :) Bra navn for en liten fighter.

Er så glad for å se at det går så bra med dere! Har tenkt mye på dette. Håper det fortsetter å gå den rette veien, og det ser jo virkelig slik ut. Sender gode vibber herfra med tanke på vektøkning på lille Sindremann!

Kos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...