Gå til innhold

Bare jeg som er lat, eller mosjonerer dere hver dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mosjonerer ikke i det hele tatt! Tenker ofte at jeg i det minste burde gå tur av og til, og det hender selvfølgelig i helgene, men syns det er et ork å få til det i hverdagen ved siden av full jobb og en aktiv to-åring. Gidder ikke å ha så mye dårlig samvittighet heller, hjelper jo ikke det. Det jeg tenker mest på er at det er en fordel å være i god fysisk form til fødselen + at det hadde jo vært en fordel å morsjonere for å minske kiloene: )

Hei!

Jeg mosjonerer IKKE hver dag nei. Prøver å gå turer, eller ihvertfall gå når jeg har mulighet. (ikke bare til postkassa...) Men det blir kortere og kortere pga vann i kroppen og kynnere som kommer når jeg går en liten stund. Rolige spaserturer (eller vagge-turer) er fortsatt helt greit, men jeg liker egentlig bedre å gjøre husarbeid hjemme... Bare det å henge opp en vask kan være nok til at jeg blir litt rød i toppen enkelte dager. uff og uff. Må si jeg gleder meg litt til han (junigutt her og) kommer ut og jeg kan bevege meg mer normalt igjen. Magen er i veien!!

har 7 uker igjen så det er fo fortsatt en stund.

Lykke til - vi får ta det igjen til høsten ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...