prinsemamman Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 Lurer på noe jeg. Begynner endelig å bli kvitt den aller verste kvalmen. Og har lovet småen og gå i badeland i uken..... Men si meg, det er vel ikke noe problem eller? Vet ikke hvordan det er med bakterier og sånn.... Er 12 fullgåtte uker når jeg skal dit..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FridaFrosk Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Lurer litt på samme jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har vert svømmetrener i 8 år,,,det er ikke no farlig å bade for gravide. Derimot den beste mosjonen dere kan få. Dere bruker alle muskler,,og belaster ingen ting. Så hopp i bassenget jenter;) Bad til krampa tar dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mensana Skrevet 30. april 2006 #4 Del Skrevet 30. april 2006 Vannaerobic skal jo være så bra for gravide med bekkenløsning... og da må man jo nødvendigvis ut i bassenget... Det med bakterier og sånn er når man er veldig høygravid.. da kan livmoren være littegrann åpen og slippe uhumskheter inn og det er ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #5 Del Skrevet 30. april 2006 Ingen fare å bade i basseng. Det er beste sort. Men man skal vist holde seg unna boblebad på grunn av overoppheting. Jeg leste det et sted i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå