Gå til innhold

Forsvunnet "økt nedtrykk, hovenhet i kjede"

Stjernemagnolia

Anbefalte innlegg

Gratulerer til alle som er gravide. Er selv 8 uker på vei og håper alt går bra denne gangen. Vi har prøvd i tre års tid og nå ser det ut til å være vår tur.

Har hatt generelle graviditetssymtomer en stund nå men er i god form. De siste ukene har livmoren tror jeg, vårt hoven med økt nedtrykk som kan kjennes innvendig i kjeden. I dag var hovenheten delvis borte og jeg hadde litt rosa/brunt utflodsaktig veske i kjeden. Hva betyr dette, noen om vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva det kan bety, men kan jo ha noe med at livmoren trekker seg mer og mer opp ettersom en nærmer seg uke 12. Jeg antar at det kan mi mindre nedpress/hovenhet. Mens nr 2 ventes også rundt uke 8, så er en del som får en liten blødning da, uten at det betyr at noe er galt.

Har selv ikke noen følelse av nedpress eller hovenhet, er i min 7. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret ble noe mere beroliget nå. Har ikke tenkt på slike ting før siden det er første ønskede graviditet hos meg. Har prøvd å finne svar her inne og på andre sider men det har ikke vært svar å få. Jeg får håpe alt er som det skal med oss to og dere andre gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

jeg hadde også litt brunlig utflod... d var noen uker siden. Men nå er jeg 11 uker på vei... Legen sa d var helt i orden så lenge d ikke var direkte blod som kom....=) Jeg tenker som så at d kan være sån "nå skulle du egentlig hatt mensen" spor??? ikke vet jeg... d gikk bra iallfall! Snart klart til å hoooopppe over i 2. trimester =)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra andre gitt.Lykke til videre på ferden og takk for beroligende ord.

Har vært litt utenfor i dag. Tårene er ikke langt unna så jeg kan si jeg er noe ustabil (det kan samboeren også selv om han ikke vet noe ennå) Er så engstelig og redd det skal gå galt selv om jeg kjenner murringer på høyre side. Tør ikke å håpe at alt er som det skal ennå. Tar en del av gangen og i morgen er det inn i min 9 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet i går. Fikk fryktelig vondt i livmor, nedre del av korsryggen og var kvalm og uvel. Vi får prøve igjen denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff får håpe dere lykkes fort igjen nå da..

Men forresten hadde du ingen blødning?

masse lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg hadde/har blødninger men ikke lik mensen for det rant/renner blod ut i perioder av gangen, som om det er en utstøtning. Skal til legen på fredag så får vi se hva som skjer etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Jeg var til UL i dag pga brunlig utflod og småblødninger.

Var så bekymret siden jeg hadde de samme symptonene da jeg mistet for en stund siden..

Jeg fikk vite at fosteret var fint og var 27mm,,jeg fikk se at hjertet banket,så jeg håper det går bra med dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...