Gå til innhold

Donald fra hælvete...(til alle dere andre med "treige" barn).

Anbefalte innlegg

Min kjære lille gutt er litt "treig"... Man skal jo ikke henge seg opp i sammenligninger, men når den lille, håpefulle ligger månedsvis etter sine jevnaldrene på absolutt alt, er det litt vanskelig å la være likevel.

F.eks. var min lille gutt,(som nå er 11 mnd.), aldri en sånn ligge-og-pludre-for-seg-selv-baby. Nå lager han en masse lyder, noen ganger riktig så søte, i dag høres han mer ut som..hmm..se overskriften...

Rulling, åling, krabbing og alt det der, satt også rimelig langt inne.

Men da koden først var knekket, ble det satt inn store mengder energi og iver. Jeg opplever også, og opplevde, spesielt de første 3-4 mnd., at han blir/ble veldig sint og frustrert over å ikke få til ting. Jo flere ting som faller på plass, jo mere fornøyd blir han. Ettehvert har jeg slått meg til ro med at ting ikke går lynfort,( men han virker jo ikke sløv og giddaløs), det kommer når det kommer.

Og jeg synes han er flink og energisk, og jeg elsker å se hvor utrolig fornøyd han blir, når ting plutselig sitter!!!

Fortsetter under...

...ta det helt med ro, for du har sikkert bare en "tenker" :)

Sitter akkurat nå og ser på tøtta mi som nistirrer på noen ringer på babygymmen og lurer på hva dem skal brukes til ;)

Og ikke gidder hu å slå eller smake først. Nei, her skal det tenkes ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...