Gå til innhold

syk eller symptomer...

Blund

Anbefalte innlegg

Våknet syk idag :( Alt jeg trengte med tanke på at alt jeg har gjort de siste dagene er å sove, er så ufattelig trøtt for tiden.

Men kom til å tenke på symptomer på svangerskap vs forskjølelse, for hodepine, svimmelhet, trøtthet og sår hals (som kan forveksles med lett halsbrann) stemmer jo for begge deler.

Her føler jeg meg som søppel, og det eneste som tilsier at jeg faktisk er syk og ikke bare har fått masse symptomer på en gang er at jeg er tett i nesen og har 'feberfrysninger' på huden.

Nei, idag blir jeg nok å bo på sofaen, orker knapt å karre meg til maskinen, også håper jeg at det meste er forskjølelse og at jeg føler meg bedre imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring da! Du får lage deg rede i sofaen, og se om det ikke er noe bra på tv.. Yea, fat chanse på en søndags ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, har akkurat sett en 'spennende' film om en ballettskole... Formen kjennes bedre, så akkurat nå er jeg ved godt mot. Men jeg tror jeg kan sette smågodt på listen over ting som setter igang halsbrann hos meg. Så lenge jeg får ha sjokoladen min ifred så går vel det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...