Gå til innhold

noen som har gått lenge på p-piller her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått på piller i mange år.. Sluttet i feb 06, så er litt tidlig å si hvordan syklusen min er.. Men første syklus var på 49 dager. Så da er det bare å vente å se... Håper den kommer i orden fort. Lykke til :)

Sluttet på pilla i fjor sommer etter å ha gått på de sammenhengende i ni år... De første mnd vekslet syklusene mellom 28 og 35 dager, altså fire uker og fem uker annenhver gang. Nå ser det imidlertid ut som om den har stabilisert seg på rundt 28 dager +/- 1 dag...

Lykke til :o)

Første gang jeg brukt Trionetta gikk det nok ett år ca før syklusen kom ordentlig igang igjen. Nå har jeg nettopp sluttet for andre gang med Trionetta og håper ikke det tar like lang tid denne gang. Venter nå bare på første etter, slik at vi kan prøve å bli gravide. Det kan ta sin tid.

Annonse

jeg har gått på pillen i 12 år... de tre første mnd etter pilleslutt hadde jeg samme syklus som med pillen, men etter det har den plutselig begynt å vare en uke lenger. tok sikkert litt tid før pillene sluttet å virke inn på kroppen.

Jeg har samme problem ja. Sluttet på pillene i oktober i fjor, etter 6 1/2 års sammenhengende bruk. Har hatt sykluser på 6, 7 og 5 uker. Tror det kan ta opp til 1 år før alle hormonene fra pillene er ute av kroppen. Ikke så gøy me så varierende sykluser når babylagingen pågår, vanskelig å vite når en har eggløsning...

Jeg har gått på Marvellon (?) i 6-7 år, og sluttet i april 05. Først nå har jeg begynt å normal syklus. Først tok det over 3 mnd før jeg i det hele tatt fikk mensen, så hadde jeg mellom 40 og 65 dagers sykluser. Utrolig irriterende når man er prøver. Lykke til, du skal se det snart stabliliserer seg :)

Skriver meg på her jeg!

Har brukt Trionetta i 7,5 år, og sluttet med dem i november. Har ikke fått stabil syklus etter det, har vært 32, 53 og 47 dager. Nå er jeg på dag 28 i 4.pp og har enda ikke hatt EL denne pp....

Litt frustrerende, også bruker jeg jo en del tid på hver pp!

Hei! Jeg har mer eller mindre brukt p-piller sammenhengende i 10 år. Har nettopp sluttet på pillen nå (Yasmin), så jeg er spent på hvordan dette vil gå... Har tidligere brukt Trinordiol, Trionetta og Synfase...

Husker jo såvidt hvordan syklusen min var FØR jeg begynte på pillen..., men krysser fingrene for at det ikke tar så lang tid før "spiren " sitter :)

Ønsker deg lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...