Gjest Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 Har det litt vanskelig om dagen.. Har ingen gode venner/venninner.. Ei som jeg kan dele alt med.. Prøver å holde kontakt med gamle venninner, men vi er på så forskjellig stadie i livet, så det er så vanskelig.. Ei venninne har hest, og driver selvsagt mye med den.. har jo vært og besøkt henne i stallen noen ganger og slikt.. Ellers i helger og slikt så fester hun.. Jeg er ikke noe partymenneske, og har vel egentlig aldri vært det... Og hver gang vi blir bedt til de, eller vi ber dem hit.. (altså ho og typen) så kjeder typen seg veldig, og vil dra hjem igjen nesten med en gang, eller prøver nesten å få oss ut derfra... Så har ikke så mye kontakt med de.. Ei annen venninne sitter bare å spiller data, eller snakker med sine utenlandske venner på nettet.. Har bedt hun hit noen ganger oxo, og det er veldig koselig og sånn, men vi er også veldig forskjellige blitt, (eller har egentlig alltid vært) så ikke så lett å holde samtale eller noe i gang der heller.. Mannen min har heller ingen venner da han har flyttet så mye som ung, og senere også, så vennene hans har glidd fra han.. Føler ofte vi er mislykket som ikke har noen ordentlige venner.. Savner det så veldig.. Mest av alt savner jeg kanskje det å ha vennepar med barn, for da kan man finne på ting sammen, men det får oxo at man finner på ting med hver og en.. at mannen min finner på noe med mannen i det venneparet og at jeg finner på noe med dama.. Men savner også ei veldig god venninne, og kunne ønske mannen min hadde en veldig god kamerat... Han har jo noen som han har litt kontakt med og reiser til innimellom... men det er ikke lett.. Vet dette ble et langt syteinnlegg, men synes det er så vanskelig...*sukk* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4912767-snufs-er-litt-trist-i-dag-jeg-samme-som-skravle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackstar Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Kan dessverre ikke hjelpe deg på vennefronten, men jeg kjenner veldig godt igjen følelsen av å være "ensom" selv om man har kjæresten sin. Vi trenger alle noen utenfor forholdet å kunne snakke sammen med, enten det er å lufte sine egne føleleser/tanker eller å kunne være til hjelp for andre. Selv er jeg så heldig å ha mannen min som er min bestekompis. Jeg har to fantastiske venninner, og kjæresten min har en stor vennegjeng. Vi treffes ikke ofte men vi vet vi har hverandre. Dette er viktig og trygt. Kanskje det blir letter for deg å få nye venner når barnet først kommer til verden. Hvis du er flink å delta på ting der andre med nyfødte barn er, så vil du kanskje finne ei god venninne der? Ser i hvertfall at mine to venninner, som begge har barn, har fått nye venninner i barselgruppa og ved å delta i aktiviteter som babysvømming ol. Dette var kanskje ikke til så veldig stor trøst... så jeg sender deg en stor trøsteklem fra meg i tillegg og ønsker deg lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4912767-snufs-er-litt-trist-i-dag-jeg-samme-som-skravle/#findComment-4912893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 Takker for svar:o) Skal høre på helsestasjon ang barselgruppe, og har veldig lyst til å gå på babysvømming. .Så får se om det går den rette veien etterhvert... Jeg skal i allefall gjøre mitt beste.. har jo en gutt på før fra 4 oxo, hadde vært så deilig å finne noen med barn ja... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4912767-snufs-er-litt-trist-i-dag-jeg-samme-som-skravle/#findComment-4913242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå