Gå til innhold

Hvordan klarer dere å kutte ut snop?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må rett og slett bare passe på å ikke ha snop i huset.

La være å kjøpe det.

ha heller nøtter, frukt, oppskårne grønnsaker o.lign. lett tlgjengelig.

Jeg kan ikke ha noe snop i huset, for da spiser jeg det uansett. Har ikke et snev av viljestyrke.

Jeg spiser fedon-barer og det holder meg helt vekk fra snop og sjokolade. De gir en utrolig metthetsfølelse og er sunne med masse proteiner i stedet for karbohydrater.

Men mitt problem er at lillefrøkna på 2 mnd får luftsmerter og promper masse av de.... Har derfor måttet kutte ut en periode, og da var det på`n igjen med alt mulig annet man får "sug" på... Har tenkt å prøve litt igjen nå, for å se om det går bra.

Hva med og prøve og lage et stort frukt fat med, appelsiner, eple, banan, druer (jordbær om du finner) kiwi, mango o.l og ha fremme, så når du får dette godtesuget så spis noe av det i stdenfor..

Eller ha noen sukkerfrie pastiller du kan tygge på...

Vet hva du mener: jeg klarer heller ikke å stoppe når godtesuget herjer som verst! Hiver i meg x antall sjokolader på et øyeblikk + brus og cheesdoodles ++. Det verste er at jeg da også får dårlige matvaner. Har bare lyst på hamburger, pizza etc som man ikke kan leve på i lengden... sukk...

Jeg spiser derfor krom. Det funker. Det setter ned søt-hungeren og gjør det enklere å spise sunt. I tillegg prøver jeg å spise lite og ofte (sunn mat). Dersom jeg unngår å bli skikkelig sulten, så unngår jeg som regel den verste søt-hungeren!!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...