Gå til innhold

Vil ikke drikke av flaske selv om han er sulten:(

Anbefalte innlegg

Jeg ammer han, men har prøvd å få han til å venne seg til flaske også så pappa kan mate om jeg skal noe. Men han vil IKKE ta flaska. Han bare tygger på tuten liksom. Og i går var han veldig sulten, og jeg prøvde flaska før han fikk pupp, men neida....Han bare hylte til slutt...stakkar:(

Hva gjør jeg for å få han til å sutte på flaska da?

Fortsetter under...

Hei! Dette er kanskje ikke til noe hjelp men snuppa vår ville heller ikke ta flaska.. hun tyggde på flaska og tilslutt bare hylskrek hun.. har måttet takket nei til 30 års lag og mye mer, og jeg har ikke kunnet funnet på så mye for å si det sånn..

men den siste mnd har hun begynt å ta flaska litt mer.. nøkkelen til løsningen for oss har vært å gi henne vanlig kumelk istede.. hun liker rett og slett ikke morsmelkerstatning! så hun får vann og melk med maltestrakt i nå hvis vi har barnevakt.. har ikke hatt barnevakt over natta ennå da.. hun er forresten 8 mnd nå:)

Lykke til!:)

Etter hva jeg skjønner så er det du som har forsøkt å gi gutten flasken. Hva om pappa forsøker å gjøre det og du går ut av rommet så lenge.? Regn ikke med at det er gjort på ett forsøk, men forsøk hver dag og ikke gi dere med en gang.

Husk at babyen vet at det er du som har puppen. Han kjenner også lukta av deg og da vil han heller ha pupp. Ta deg en tur ut eller noe mens pappa forsøker seg på flaska.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...