Gjest Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har en del mensmurringer i løper av en dag. Noen er ikke vonde de berre er der. mens andre er litt vonde. Er det flere som får LITT vont, eller er det noe galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Er vanlig å kjenne mensmurringer enten deler eller hele svangerskapet. Jeg har hatt skikkelige kramper noen ganger, men når det er over så er jeg helt fin og har ikke blødd en dråpe. Tror ikke det er noe galt...Skal på UL på torsdag så da ser dem om noe er galt. Kanskje det kommer an på hvordan du pleier å ha til vanlig - jeg kan få noen vonde kramper til vanlig.....og noen ganger så er jeg bare uggen der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 jeg vet ikke hva du mener med tilvanlig, men viss du mener når jeg skal ha mensen så pleier jeg å ha grusomt vondt. Slik er det ikke nå. Nå er det berre noen perioder i løpt av dagen jeg kjenner noen murringer/kramper som er litt vonde, mens andre er ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 30. april 2006 #4 Del Skrevet 30. april 2006 Det tror jeg ikke du skal bekymre seg for, det er som sagt vanlig! Jeg har hatt noen runder hvor det har vært ufattelig vondt, akkurat som når jeg skal ha mensen. ( alltid vært plaga med store menssmerter.) Nå har det gitt seg, det var helst helt i begynnelsen jeg kjente det. Eller, kjente littegrann i dag faktisk. Litt opp o gned med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #5 Del Skrevet 30. april 2006 Det var gått å høre. da trenger jegf ikke åtenke på det:) jeg synst det er helt utrolig hvor snart det går. Om 2 dager er det en uke siden jeg fikk vite det:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå