Gå til innhold

April: Sko fra hennes og maurits

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, antonio har sko fra før av. Han krabber ikke lenger, bare går. Så det var derfor jeg tenkte at det kanskje ikke var så bra å variere med forskjellige sko typer? Han går jo veldig mye ute nå. Sitter nesten ikke i vogna lenger..

Me hadde noen tøy sko til LillePia for noen måneder siden, men dei gikk hu ikke mye i. Hu satt for det meste i grusen eller i vognen.

Det var ikke støtte i dem så hadde ikke latt henne bruke dei nå som hu helst vil gå enn å sitte i vognen når me er ute å farter.

Men hva slags sko er det? Har sett at dei har noe der av og til, men ikke studert dem...

Det er sånne basketsko... Hvis det er det det heter. Sånne gammeldagse.

Nesten som disse:

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_POJ_ACC_SKO

Bare at de vi fikk er høyere over ankelen.

Annonse

Vi kjøpte sko til Simen for ikke så lenge siden,han bruker de når vi er ute eller når vi er å triller,for han skal ikke sitte i vogna lengere,så her brukes det sko ja.

Litt forsiktig i begynnelsen,for ikke å få gnagsår å at han skulle bli sliten,var ikke så lett å gå med dem i begynnelsen heller,men nå går det bare godt=)

så jeg skjønner ikke at det skal være fy.. å bruke sko,hvertfall ikke når de går allerede,men selvfølgelig være litt forsiktig i starten så ikke de blir slitne i foten å får gnagsår.

Vi har foresen kjøpt adidas sko til han,kjøpte på skoringen til 299kr,og de er kjempetøffe=) og er kjempefine for de går et stykke opp på ankelen,så han får litt beskyttelse,ikke så lett i vrikke foten da,er med vanlig knytting også,og er kjempegode er ikke for harde sko og heller ikke for myke sko,og ikke vintersko,men heller ikke sommersko,så midt i mellom =) akkurat det jeg var på utkikk etter =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...