Herkules Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 Hei. Ser du har jobbet mye i det siste og e rsliten Kjenner meg i gjen der:) Skulle bare høre om formen var bedre og om du har fått slappet av? Jeg har jobbet mye i det siste og skal jobbe i dag også så det blir deilig med en ekstra fridag på mandag. Det virker som om at jeg ikke merker at jeg har brukt opp kreftene før jeg slapper av da først blir jeg helt gåen. håper du slipper å jobbe så mye da og at det går greit å være alene hjemme. 4. da skal jeg på teater kom jeg på det var jo synd, kunne vært ok å dra på den kule mage Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4912143-lilje74/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje74 Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Hei, så koselig med innlegg til meg :-) Jo, takk etter en utrolig sløv dag i går kjenner jeg at energien begynner å komme litt tilbake. Jeg liker jobben min og har en ledende funksjon som ingen ordner opp i når jeg ikke er der - som i perioden da jeg kastet opp og måtte holde meg hjemme... Mye å ta igjen... I tillegg brenner jeg for å få gjort jobben og kanskje dobbelt så mye som noen egentlig kan forvente, så det er neimen ikke lett å begrense seg... Med en gang jeg føler jeg har litt energi så setter jeg igang med ekstra arbeid og så blir jeg utkjørt og så har vi det gående... Høres ut som om vi har det ganske likt vi to :-) Jeg for min del skal forsøke å la arbeidet ligge til tirsdag, men det er mulig jeg bare skal fikse et par ting hjemmenfra... (fordeler og ulemper med hjemmekontor...) Det var synd du ikke kan komme på den kule mage den 4., men kanskje vi treffes en annen gang på et annet treff :-) Teater er gøy da! Fortsatt fin helg! Ikke jobb for mye i dag... ;-) Klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4912143-lilje74/#findComment-4912992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herkules Skrevet 30. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. april 2006 hjemme fra jobb deilig . Nå blir det mye sofa frem til tirsdag. Jeg har en lederstilling jeg også og 2 som sluttet før påske og det merkes både på bemanningen og allt jeg må rydde opp i etter dem. Det er ingen som gjør jobben min heller når jeg er borte har fått sm da he he så nå er dt jo bare å prøve å være borte fra jobbn.. Jeg er veldig glad i jobben min trives og har bra mennesker rundt meg Ja vi har det nok ganske likt. Godt mannen min er tålmodig og flink ingen som maser på meg hjemme i alle fall voffsen er på hyttetur så det har ikke blitt noen turer eller på godt og vondt. Alltid godt å få seg en tur men godt å holde seg i ro også. Nå begynner barnerommet og ta form - gleder meg til det er ferdig da skal det handles- trenger jo alt så. Satser på treff senere jeg da Ha en fin helg du også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4912143-lilje74/#findComment-4915040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje74 Skrevet 30. april 2006 #4 Del Skrevet 30. april 2006 Så koselig med barnerommet som nesten er klart! Vi flytter utenlands for en tid fra neste vår, så derfor har vi tenkt til å vente med barneromsplaner til vi kommer hjem igjen... Sambo er forsker og har et engasjement ute fra 2007. Omsider har vi bestemt oss for å benytte denne sjansen til å gjøre noe annet, selv om det betyr at jeg i en periode må ta permisjon uten lønn.. Driver å undersøker interessante nettbaserte studier så jeg ikke skal føle at jeg blir helt utenfor alt voksent... Har hørt at mange blir lei av å gå hjemme etter den vanlige permisjonsperioden, og det kan jeg tenke meg at jeg også blir :-) Liker å jobbe, ja... Jeg ønsker meg en voffs jeg også. Foreløpig låner vi bare familiens hunder, men når vi kommer hjem igjen fra utlendighet.... da er kanskje tiden inne... Hadde vært kjekt å ha hund nå som jeg er så mye alene... Heldigvis blir det slutt på reisingen til sambo fra juli :-D Da får jeg lufte ham isteden... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4912143-lilje74/#findComment-4916022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herkules Skrevet 30. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 30. april 2006 He he ja du får lufte gubben i stedet:) Vel jeg ser frem til perm med baby og hund kan jo bli en spennende kombinasjon heldig for oss så bor mine foreldre ved siden av her og de Elsker hunden vår så om jeg trenger avlastning så tar de bare med seg hunden på jobb. Tenkte litt på å lese eller studere noe selv mens jeg er hjemme på slutten i blir det vel Gøy å bo utenlansds en periode da Slike engasjement pleier vel å betale seg så pass at du kan gå hjemme. Bor dere gratis der eller? Eier dere hjemme kan dere leie ut og så gå i pluss på boligfronten Vel lykke til da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4912143-lilje74/#findComment-4916952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå