Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært lpaget med dette før, men nå i uke 34 har det virkelig kommet. Tenkte første det var omgangssyke, men det holder på og kommer når jeg står opp om morgenen og går i bølger utover dagen. Har kastet opp litt, men ikke hele tida. Er dette svangerskapskvalme? Og hvorfor nå? Kommer det til å være der de siste 6 ukene? Huff og huff... Særlig i forbindelse med jobb. Underviser, og da skal man jo holde et visst ansikt utad.

Skrevet

Er det ingen her som var kvalme f.eks i starten og kanskje har et par råd?

Skrevet

Heia!!!

Va dårle fram te uke 13 sånn ca, der æ kasta opp og generelt va kvalm.Nu e æ i uke 30 å bynne å kjenn d litt ijæn.Håpe d gir sæ iallfall!!!

Æ syns d hjalp å drekk litt brus å et småe måltid heile tia, f.eks frukt, yoghurt, nøtter. Prøv å hold d te sunne ting. jordmor anbefalt mæ å ha ein kjekspakke ståanes atme senga som ein kun ta tå før ein sto opp. Tanta mi som å e jordmor, anbefal vitamin b( trur æ). Dæm på apoteket veit d sekkert.

Lykke te!!!!

Skrevet

Hei!

hadde ekstrem kvalme første fire månedene. og mitt beste råd til deg er å ta det med ro!! stress fører til mer kvalme.. ellers hjalp det med eple, spise ofte og lite om gangen, unngå alt som er sterkt og har sterke lukter. Tok også ingefærkapsler, men er litt usikker på om de hjalp noe. fikk reisesyketabletter av legen, det hjalp noen timer også kom kvalmen tilbake igjen. Å ta det med ro, og å spise ofte var nok det som funket best for meg. Lykke til da, håper kvalmen gir seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...