haater husarbeid Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 I natt er det 10 hele år siden jeg og min drømmeprins traff hverandre. I august er det 10 år siden vi forlovet oss. Jeg elsker han høyere enn noen gang og har forberedt en fin overraskelse til han. I november skal vi på konsert i olso for å feire oss. På Iron Maiden / Trivium. Vi hadde en drømmehelg på Holmenkollen Park Hotell rett etter vi traff hverandre og der skal vi bo nå også. Tror dere han blir glad? Har tenkt at min søster skal passe babyen de to timene konserten pågår. Tror nok det skal gå bra hvis hun får en flaske mm. Eldstemann får bli hos besteforeldre. Det skal bli gøy å overraske han med i kveld!!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Ååå...det hørtes ut som en superromantisk helg =) Han kommer til å bli kjempeoverrasket og veldig veldig glad!!! Spesielt i deg! Ha det koselig!
Lilje74 Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Han må jo bli glad for en så romantisk overraskelse! :-) Vi har 9-års dag om en tre ukers tid... På 10-årsdagen vurderer vi å gifte oss :-) (Han fridde i jula :-) Hm... Hadde vært gøy å finne på noe til 9-årsdagen nå snart.... Bra du satte meg på tanken :-) Vi hadde en plan om Hellas-ferie som gikk i vasken...
Molait Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Kjempkos da:))) Går nok helt fint med barnepass. Vår eldste var ikke mer enn 2,5mnd. første natten han sov hos sine besteforeldre. Gikk så fint så bortsett fra at mor hadde pupper som holdt på å gå ut av sitt gode skinn!!! (smerter assa!!!) Aldri noen gang hatt sååå store pupper..hehe) Husk å mate/pumpe rett før du drar:) Vi hadde planer om å gjøre noe spes. og koselig på 10årsdagen vår. Nå er jeg høygravid denne dagen. Er litt typisk og da..hehe. Tenkte oss en weekend til London eller noe sånt, men vi får heller ta et 11årsjubileum tror jeg. Des. er det jo tradisjon å dra på am-car treff denne dagen (4juli) Har gjort det sammen i 9 år nå, så får vel gjøre det for 10ende gang og:)
haater husarbeid Skrevet 30. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2006 Problemet er at konserten er i oslo mens vi bor nært molde i møre og romsdal. Så det er ikke noe problem med amming, vi må jo bare ta med minstemann til oslo. Heldigvis bor min søster der!! Men eldstemann får bare bli igjen i møre og romsdal. Blir vel bare for et døgns tid dette! Egentlig ikke så romantisk å ha med en baby, men men......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå