Gå til innhold

tempe spørsmål... Louise eller andre?

Anbefalte innlegg

Her er temperaturene mine foreløpig denne pp:

http://www.fertilityfriend.com/home/1248d9

Den siste temperaturøkningen de to siste dagene - kan dette tyde på at egget har festet seg? Hadde nemlig litt vondt i magen på fredag, men ingen blødning eller lignende...

Hehe... er såpass utålmodig at det er fristende å tolke alle tegn :o)

Fortsetter under...

Det kan være at du er egget som har festet seg, men det trenger ikke. Jeg fikk også en voldsom temp-økning på samme sted i syklusen min en måned og den bare fortsatte å stige hele veien, men gravid var jeg dessverre ikke.

Hei du, jeg hadde det samme som deg sist... og jeg trodde jeg var gravid av den grunn, men Loise sa det trenger ikke å være det, for hennes syklus var sånn stort sett..

og det stemte det , jeg var ikke gravid. men det var første mnd jeg tempet da..

Så hvis din kurve ikke er sånn til vanlig, så hørtes det ganske positivt ut ja... (vil ikke skuffe deg)

Heisann.. Ser ut som at du har fått greie svar her.. Som det ble sagt så kan det være vanlig med trifasisk kurve,, det har jeg hver mnd + hvis jeg er gravid.. så for meg er ikke en sånn tempøkning noe graviditets tegn.. men jeg krysser fingrene mine for at det er et tegn for deg..

Noen har nemlig ikke trifasisk kurve til vanlig, og for dem er et sånt temp hopp en liten indikasjon på at et befruktet egg har festet seg..

Klem :0)

Annonse

Hei igjen og takk for alle svar...

Dette er første måned jeg temper ordentlig, så det blir spennende å se om egget både er blitt befruktet og har festet seg... Aner ikke om jeg har trifasisk kurve til vanlig, og er heller ikke helt sikker på hvor lang lutealfase jeg har, men tror den ligger på ca 14 dager. Har ved tidligere anledninger først testet positivt ett par dager etter ikm, men har hatt eggløsning ca på dag 16 (i en 30/31 dagers syklus).

Skal holde dere oppdatert i slutten av den kommende uken :o)

Lykke til alle dere andre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...