¤ Solsikken ¤ Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 ELtestene er negative. ELslim hadde jeg for 3 dager siden (idag er dag 0), etter det bare litt "våt". Murringer har jeg hatt de siste 4 dager. Temperaturen har de siste 4 dager ligget på 36,5 + 36,5 + 36,7 + 36,7, noe som er 0,4og 0,6 over forgående dager denne perioden. Hvordan skal jeg tolke dette? Kan det være at jeg har hatt EL uten at dette ble registrert på ELtest? Kan man ha så kort periode med stigning av ELhormoner at de rekker å synke før neste ELtest? (Har testet hver morgen og fått litt "sterkere svake" streker for 3, 2 og 1 dag siden, men svakere idag). Eller har jeg ikke EL? Begynner å nærme seg tidspunkt da det blir for kort tid mellom EL og TR til at egget kan feste seg. Men, jeg har jo et barn fra før - var det bare flaks? Håper noen kan hjelpe meg å klarne tankene her, for jeg tenker ikke på annet og har nok "kjørt meg litt fast". Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4911759-motstridende-tegn-p%C3%A5-el-noen-som-kan-hjelpe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå