Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 på termin kalkulatoren viser den at jeg har termin 23.11....og er 10+6dager...på ultralyd på riksen sa legen at terminen er 20.11....på min side står det nå at jeg er i uke 12....etter at jeg la inn 20.11 som termin.blir helt forvirra jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Enten ble du skyvd tre dager fram eller så ble bare terminen flyttet. Jeg ble feks flyttet noen dager frem på termin men bare en dag frem på uker. for å ikke gjøre forvirringen total satte jeg meg bare en dag frem på termin istede for tre... så du er nok 11+2 med termin 20 nov, og da er du jo i uke 12 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 30. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. april 2006 okay-TUSEN TAKK for svar.....er jammen forvirrende dette....men ungen kommer jo når den er klar.....heldigvis ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå