Gå til innhold

stønning/høye lyder om natta

Anbefalte innlegg

Jenta vår ligger og stønner/trykker/lager utrolig høye lyder om natta. Hun har forsåvidt gjort det fra vi kom hjem fra sykehuset. Først trodde vi det var luftplager eller noe, men det har blitt litt bedre. Nå sover hun godt til nærmere 05-tida før hun starter med disse lydene. Hun er ikke helt våken, og har ikke øynene oppe når hun gjør det. Det går aldri over i gråt.

Og så blir det stille så snart hun får ligge på pappas bryst...

Har vi å gjøre med en skikkelig utspekulert liten en, som bare vil ha kos, eller hva i all verden er dette?

Noen som har vært borti lignende?

Hun er snart to måneder nå, og sover litt varierende på dagen, men som regel nå fra 22-23-tida om kvelden til ca 05 om morgenen. Avbrutt av et par matpauser.

Hvordan sover andre tomåninger? Når står dere opp med de?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4911720-st%C3%B8nningh%C3%B8ye-lyder-om-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. :)

Utspekulert er hun nok ikke. :) De har ikke forutsetning eller kan tenke nok "konsekvens" for å kunne være det heller, så det er nok ikke det som er årsaken.

Jeg vil tro at hun kanskje kan bli litt øm i muskler og sener etter å ha lagt i ro fra 23.00 til 05.00, det er gjerne også grunnen til at hun roer seg når hun kommer opp i en annen stilling også. Det er jo veldig lenge å ligge på et relativt hardt underlag når de tross alt er vant til å ligge å duve i mammas mage hele døgnet.

Kanskje babymassasje kan hjelpe litt?

Klem

• 9 måneder senere...

Min tre måneder gamle gutt har også begynt med dette i det siste, eller dvs det er nå jeg har begynt å høre de lydene for jeg sover ikke like tungt som i starten. Jeg aner ikke hva det kommer av,er egentlig mest slitsomt for meg for jeg klarer ikke å sove når han ligger sånn.

ja, det er ganske slitsomt for jeg får ikke sove jeg heller..sover med propper i øyrene, men det hjelpe ikkje så masse. det er helt forferdelig å høre på fordi det virker som om hun har vondt. har snakket me de på helsestasjonen, men fikk ikkje no respons på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...