Leola Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 Har hatt en intens hodepine i 3 dager nå, er helt tappet for energi. Er hodepine vanlig i beg av svangerskapet? husker ingenting fra forrige svangerskap. Eneste som funker er paracet. Har prøvd å legge med nedpå, gått tur, vært mye ute, men ingenting annet enn paracet funker:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 ja, jeg hadde endel hodepine i begynnelsen så det er nok et helt vanlig symptom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 jeg er også plaget med mye vondt i hodet!!!!!!er i uke 11 ca jepp ingenting som hjelper meg heller enn parscet........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #4 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg er også plaget med dette, er i min 18 uke, (så hører egentlig til på 2.trim), har hatt det nå så og si sammenhengende i 3 uker..slitsomt for som du sier, man blir så tappet for energi.. Ingenting som funker på meg desverre, ... paracet roer det litt, men varer ikke lenge av gangen.. Men, trøster meg selv med at det er verdt det i lengden,,er jo et vidunder som skjer med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr3 i mars Skrevet 30. april 2006 #5 Del Skrevet 30. april 2006 Drikk masse vann!!!! På meg er hodevondt som regel tegn på at jeg trenger vann. Hadde også vodt i hodet tidlig i svangerskapet, og da er det bare å helle innpå med vann :-) Prøve det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firebarns mor Skrevet 30. april 2006 #6 Del Skrevet 30. april 2006 hei. ja det er helt vanlig med hodepine. jeg er i uke syv nå og er på samme måte. det har noe med at blotrykket forandrer seg. skjer mye i kroppen i begynnelsen. be legen din sjekke blod trykket. så slipper du gå og engste deg. blir ofte værre når en går og er bekymret. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banshee Skrevet 30. april 2006 #7 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har heldigvis vært lite plaget med hodepine. Jeg har hatt migreneanfall siden jeg var 12år gammel, men har sluppet billig unna under graviditeten. Men min mor som også har migrene fortalte meg at hun de 4 første månedene når hun bærte fram meg hadde hodepine hver eneste dag. Så du er nok normal vil jeg tro:) Bare husk å ikke ta mer enn 1g paracet pr dag. Det er den høyest anbefalte dosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #8 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har fått sterk svangerskaps migrene. Må ta endel smertestillende. Men det er godkjent av legen min og en nevrolog. Klarer ikke å fungere når migrenen setter igang. Paracet virker ikke i det hele tatt hos meg, desverre. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå