Gå til innhold

Småblødninger

Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Hei!! Har nå småblødd siden mandag. Var på sykehuset tirsdag, og der så de ikke hvor blødningen kom fra. Men, jeg blør fremdeles litt. Er det noen som har opplevd det samme? Burde jeg kontakte lege igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble skjekket med ul på tirsdag. Fikk der bare beskjed om at alt var ok med fosteret, og at de ikke kunne finne noen grunn til blødningene. Har så lite lyst til å virke overhysterisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må ta deg alvorlig uansett, så det spiller ingen rolle hva de syns. Men de forstår deg nok og vil ta deg alvorlig. Vet det er vanlig med småblødninger i begynnelsen av svangerskapet men det er allikevel fint å få det bekreftet:-)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Tror jeg venter til jeg kan kontakte gynekologen min til tirsdag, hvis ikke blødningene øker på. Ser vi har termin på samme dag:) Får tenke positivt, og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde store blødninger i dette sv.skapet... som varte noen dager hvergang.. Dem sjekker meg med ul 2 ganger pga av dette, viste seg at jeg hadde en blodannsamling i kroppen, like utenfor der forsteret lå...

Jeg ble sykemeldt 100% pga av truende abort.... Men det gikk helt fint :)

Men den blodannsamling var LETT å se da, var ganske stort område... Kan hende du bare har litt blod som har glemt å ta veien ut før du ble gravid ;)

Noen blør i sv.skapet, uten at dem finner noen grunn til det og alt går helt fint... Naturen er en rar ting :P

Tror det kommer til å gå bra jeg, oxo kontakter du gynekolog eller noe på tirsdag om du fremdeles er veldig nervøs... Men jeg tror det ordner seg :)

Masse lykke til hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde småblødninger forrige fredag som varte til lørdag. (ganske mye egentlig). Fikk UL og alt sto bra til med begge de to små. Legen sa de var vant til slike henvendelser pga blødninger....det var ganske vanlig. I går begynte jeg å blø litt igjen....denne gang litt brunlig/grumset. Har funnet ut at jeg skal ta det med ro denne gangen....da jeg heller ikke nå kjenner noe til noen smerter. Livmorhalsen er veldig blodfylt, og blodkar kan lett briste. Første gangen jeg begynte å blø hadde jeg hostet kraftig...denne gangen nyste jeg hardt (satster på at det er det som er årsaken.). Får vel kanskje ta en telefon til legen tirsdag uansett....men jeg er roligere nå enn forrige gang.

Lykke til =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...