Gå til innhold

så gikk det galt...

Marimarei

Anbefalte innlegg

Så er det over. For på onsdag så mistet vi vår lille spire. Jeg hadde kommet til uke 6 da jeg begynte å blø masse. kraftige smerter som endte i en sa.

Det er så urettferdig at vi som holde på med ass.befruktning ender opp med å miste i noen tilfeller. For meg var dette 3 sa , å hver gang har jeg vært gravid ved hjelp av ivf. Dette forsøket var vårt 4 søskenforsøk, å det 9 totalt i rekken. Men takk å lov for at vi fikk verdens vakreste lille jente for 2 1/2 år siden på 5 ivf forsøk. Hun er reddninge vår nå. Vi nyter at vi har henne, å hun får tankene over på andre ting. men fult å helt er vi fryktelig skuffet å lei oss.

Nå tar vi en pause til over høsten. Orker rett å slett ikke mere.

hilsen fra en veldig trist å lei seg

Marimarei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender mange varme tanker til dere, trist at det skal være slik, men bra dere har veslejenta...

Stor varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig trist å høre. Urettferdig at noen skal slite så mye, mens for andre går alt lett. Det er iallefall godt å høre at dere har datteren deres å trøste dere med.

Varmeste tanker og medfølelse fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, ja livet er jammen meg urettferdig. Håper det ordner seg for dere senere,så dere kan få en til. Ønsker dere lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å höre. Vil gi dere en stor klem.

Dere gjör nok rett i å ta en pause. Og få tankene over på noe annet for en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist og ufattelig urettferdig at dere som har slitt slik skulle misste. Det er ikke mye rettferdighet i det.

Ønsker dere lykke til videre.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, så trist!! Føler med deg, men vet ikke helt hva jeg skal si. Det er fryktelig trist, og livet er så urettferdig! Håper du kommer sterkt tilbake til høsten, og kan få et vellykket svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...