Gå til innhold

Hun våkner samme tid på morgenen...

Anbefalte innlegg

samme når hun sovner på kvelden.... Snuppa vår pleier å legge seg mellom halv 7 og sju,og da sover hun til seks...men i går kveld var vi på bursdag og da sovnet hun ikke før ti,men hun var våken klokka seks for det hun...skjønner ikke hvordan jeg kan få henne til å sove lenger...

Er deres barn sånn?

Fortsetter under...

ja slik er jenta vår også. dvs hun våkner gjerne tidligere hvis vi legger henne senere enn sju. hun våknet kl 6 lenge, av og til 5. men den siste uka har hun sovet til halv sju-sju.

hun er en mnd eldre enn gulljenta di. :-)

Det gjør mi jente også hun har fått det som vane og våkne kl 0530 utrolig irriterende! For vi har jo ikke lyst å stå opp så tidlig en søndags morning ( jeg står opp så tidlig til vanlig) men vi legger henne ikke før 8 så jeg forstår ikke hvorfor hun våkner så tidlig :( Hun er snart ett år!

min sover til 7 uansett når han legger seg, men det er jo ganske overkommelig å stå opp klokka 7 da, så jeg kan vel ikke klage. men skulle også ønske han sov litt lenger de gangene han legger seg sent, for vi vil jo ha litt kveld for oss selv vi voksne også, men det blir ikke lange kvelden på oss når vi må opp 7.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...