Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Savner dere alkohol og røyk??? Det gjør jeg.....blir skikkelig deppa når vennene mine drar på fest og koser seg, mens jeg må være hjemme. Kunne jo blitt med jeg også men det er ikke så gøy når jeg ser ut som den hvalen......Er det stygt av meg å glede meg litt til graviditeten er over slik at jeg kan "kose" meg litt med vennene mine igjen?
Mamma`n til tre Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Hei!! Nei det er ikke stygt av deg å glede deg til det....tenk det er en ganske stor omstilling fra å være på fester ol til å ikke ta så stor del i det i hele 9mnd. Men du må jo regne med litt tid hjemme også før du går ut på fest med venner igjen....hvis du skal amme så er det ikke så lett å løsrive seg så fort... men det er veldig viktig at duikke venter for lenge før du kommer deg litt ut blandt venner !!
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Nei, det er ikke stygt av deg, men kanskje du skulle tenke på alternative måter å kose deg på? Du er ikke ut som en hval, du er gravid!! Finn på noe sammen med venninnene som ikke trenger å innebære fest da. Og at du for tiden ser stor ut, hva betyr det? De vet jo at du skal ha barn og at kroppen blir normal etter at skatten har kommet ut. Vet det er slitsomt med stor mage, men det fins da andre aktiviteter som kanskje er mer behagelig enn dansing og drikking Ha venninnekveld på spa, kos dere i vannet og kanskje koste på seg litt ekstrapleie. Hjemme kveld med god mat hos en av dere. Filmkos er jo veldig avslappende. Man må kanskje legge om livsstilen litt, men jeg trives selv bedre med vennebesøk mer enn fest og morro. Hvor gøy har vi ikke hatt det med singstar på playstation Vet det er vanskelig når man selv og vennene har litt forskjellig livssituasjon. Sambo slet med det samme, men nå har også hans venner begynt å få små, så da er det lettere å finne på noe felles som alle kan være med på. Lykke til da. Etter at babyen har kommet blir det år du kan kose deg med alkohol og fest
3 skjønne... 03/04/06 Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Nei, jeg savner det faktisk ikke, men det har vel noe å gjøre med hvordan jeg føler meg. Ikke akkurat attraktiv, nei... Men så er dette også 3. svangerskap på 3 1/2 år da, så jeg har liksom ikke vært store party-løven de siste årene....
Lilje74 Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 Jeg savner det ikke i det hele tatt. Har nok gått inn i mitt lille hi og er fornøyd med å ruge... Savner derimot litt mer energi iblant til å få gjort alt jeg har lyst til. Selvsagt er det ikke galt å glede seg til du blir ferdig med dette og kan kose deg litt igjen :-) - Selv om det sikkert er greit å være forberedt på at livet blir annerledes med en bany også...
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 Niks ikke stygt i det heletatt - vi kan da vel ta oss en fest en gang i blant etter at vi har blitt mødre Jeg gleder meg da også til å kunne gjøre ting som "før". Man behøver ikke slippe alt av seg selv - selv om mye nok forsvinner naturlig når man får barn - blir nok ikke tid til det samme nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå