Gå til innhold

En strek er IKKE en strek uansett.

Anbefalte innlegg

Er streken veldig svak, og uten farge, kan det godt være en skyggestrek. Det vil si streken som alt ligger i testen (der den positive skal komme).

Har streken farge på seg, rosa eller blå, så er testen mest sannsynlig positiv. Er streken derimot gråaktig, vil det mest sannsynlig være en skyggestrek.

Quick Respons testene har hatt en del "feil", og det har kommet opp endel "skyggestreker" men med farge, så den ser positiv ut, men ikke er det likevel. Håper og tror de har fiksa opp i det nå.

Og du kan teste morra eller kveld, det spiller ingen rolle, så lenge du ikke har drukket veldig mye eller vært på do å tisset på en god stund (3-4 timer er det vel?). hcg'en blir ikke mindre utover dagen, det er bare urinen som er mindre konsentrert utover dagen;)

Dagens fakta for meg:) Lykke til alle prøvere, denne mnd sitter den! Er dere ikek enig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4910963-en-strek-er-ikke-en-strek-uansett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig...Jeg testet positivt m QR( for ikke så veldig lenge siden), fikk en veldig svak strek men m farge. Kjøpte CB og testet to ganger til, begge negative...Så en strek er faktisk ikke bare en strek...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...