Gå til innhold

1 dag på overtid,andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er jeg seks dager over termindato..skal føde i Kristiansand. Dritlei nå, men den verste dagen var termindagen. Nå har jeg nesten gitt opp. Så da kommer hun vel snart. Hadde rier i hele går, men de stoppa, gitt. Skal melde meg inn i mai-klubben nå, hehe.

Annonse

Annonse

Jeg hadde også termin i går og er rimelig lei av å vente... Vil så gjerne at hun skal komme nå, men det ville være typisk min "flaks" at jeg må gå to uker til og bli satt i gang. Lurer på hvordan jeg skal orke det?? Merker allerede hvor fort jeg mister tålmodigheten med eldstemann og med andre i omgivelsene. Blir dessuten skikkelig irritert når folk spør om jeg ikke skal føde snart. Hadde det vært opp til med å bestemme hadde hun vært ute for et par uker siden!

ååå

føler sånn med dere,jeg er bare 1 dag på overtid og ser noen er 8-9 dager over,wooæh...slitsomt.føler meg trillerund nå,tungt,å gå opp og ned trappa er som å ha gått en hel maraton!vondt i hoftene siden jeg kun får til å sove på sida.helt øm,føles som å ha fått litt juling.og kjæresten snorker som en gaaal,neste gang blir det en stooor sokk som blir stappa i hullet der snorkelyden kommer fra:o)er vel sikkert ikke noe bedre der jeg ligger å sikler selv og antageligvis snorker siden jeg er tett i nesa.som å se en hval i åndenød tenker jeg.sexy,njaaa:o)

klem fra utålmodige meg med nordnorske tennplugga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...