Gå til innhold

Jeg kommer til å få "verdens største" pupper... :-(

Anbefalte innlegg

De er så jævlig vonde og har vokst helt enormt!!! ALLEREDE. Er 8 + 4 i dag (tror jeg.. husker ikke helt)

I utgangspunktet er jeg 85 E/F........ mer enn stort nok... og nå fylles de opp.......... døgnet rundt med BH nå, tar den kun av i dusjen.... UFF, skal dette fortsette så vet ikke jeg.............

De er skikkelig harde også! -og tunge / vonde / ømme.

Flere med raskt-voksende pupper?

Fortsetter under...

kan godt få litt av dere jeg.

Har alltid hatt veldig små pupper,,og har alltid hatt lyst på B-C cup.

Har såvidt A nå,,men det kommer seg nå,,har iallefall fått litt kløft nå som jeg er gravid;) Håper bare dem forblir den str etter fødsel og amming og... (det er lov å håpe)

Annonse

Det kan jeg tro at det ikke er no gøy å få større når du har store nok.

Det er like gale med for mye som med for lite.

hadde det bare vert enklere med slike inngrep forstørre/forminske og billigere så skulle jeg gjordt no med det.

Fikk tilbud for noen år siden å forminske dem, men takket da nei fordi jeg ville ha mulighet til å amme. Første graviditeten min dette så jeg aner jo ikke utfallet.

Regner med at jeg kommer til å spare penger for å få "heist de opp" når jeg har fått de barna vi ønsker. Hvis jeg ikke gjør det så henger de vel ned til knærne etter noen ammerunder.....

For mye eller for lite. Begge deler er like ille ja! :-)

Jeg kommer på 2. plass... Har ikke så voldsomt store i utgangspunktet, en vanlig c-cup, men nå ser det ut som jeg har fått innlagt silikon. Ikke kan jeg ligge på magen, ikke gå ned trapper i normalt tempo, og det gjør vondt langt ut i ribbena..

Trøster meg med at de sier det blir bedre etter 12. uke..

....Velkommen i klubben! Ikke akkurat mitt høyeste ønske å få utvidet bh-størrelsen så mye, nei. Gikk opp til 90F mens jeg gikk gravid, og selv om jeg ammet i 9 mnd, er jeg fortsatt 85 DD/E. Før graviditet var jeg 80D/DD. Har sagt til sambo at jeg ønsker meg brystreduksjon etter nr 2. Kjenner godt at det sprenger på nytt....

jeg har i dag 75G/H og er i uke9 +4.. så hvis mine pupper vokser sliter jeg med å finne bher som er store nok og passer.. for det lages vel ikkje bher som er større enn H.. Eller gjør det??? Hva med amme bher i en så stor størrelse?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...