Gå til innhold

September: Jeg er ny her!! Fra fosen i Trøndelag


Lille sol@ med Frida

Anbefalte innlegg

Jeg ble kjent med disse nettsidene for tre dager siden, og har siden da fått til å bruke utrolig masse penger for det var et flott tips om kule mammaklær... Gråter nesten når jeg ser meg i spelet etter jeg har kledd på meg...

Jeg har to gutter fra før på 7 og 8.. Jeg har termin den 21 september, men skal på ultralyd på onsdag... Og da får jeg vite om det er ei lita prinsesse eller enda en prins som skal entre denne familien...

Er det flere fra Fosen eller Trøndelag her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen til septemberklubben :o) jeg kommer fra Levanger, men er bosatt i Trondheim.. Jeg sliter med det samme klesproblemet.. Hehe.. jeg passer heller ikke inn i de mammaklærene som finnes, pga jeg har så lange føtter.. For å få riktig lengde på bena må jeg gå opp i str og da blir den alt for stor - trivsel..:o)

Har du kjøpt mammaklær gjennom nett? har du fått noe av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bestilte og betalte på fredag, men de skulle sende de med en gang... Ta en titt på sidene selv og bedøm... www.ellababy.com.

Litt dyrt, men de var utrolig fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne så kjempefine ut :o) er så pysete med netthandling.. Jeg har sett litt butikkene i byen, men, der er de alltid utplukket for str..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du trenger ikke være pysete når det gjelder denne netthandelen.

Du bestiller det du skal ha, og oppgir kun mailadressen din, der får du kontonummeret som du skal betale inn et visst beløp på, slik at du slipper å oppgi kredittkortnummer på nettet, for det liker heller ikke jeg, så da blir det som å betale en vanlig regning. Så regner jeg med at du får bytte klærne om de ikke passer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei fosenpia:)

kommer fra ørlandet jeg. hvor fra fosen kommer du fra? førstegangs jeg da! åsså bor jeg i tr.heim

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bor i Vallersund, men kommer fra Trondheim. Vi har bygget oss hus her nå. Morro at vi har samme termin, enda iallefall.

Skal på ultralyd i morgen, så da kan det hende at datoen endrer seg litt da... Spennende som førstegangs... Husker det selv, leste alt jeg kom over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i vallersund du ja:) hadde mens termin den 26, så ultralyden viste 21:) glad det var den veien og ikke tilbake iallfall:)

ja det leses mye her og,men prøver å ikke høre på alt da, hehe. mye rart man kan lese om å. kan være skummelt nok d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye man kan lese om her ja!!!!! Kommer fra en lang bytur som innkluderte ultralyd, og det var like skjønt å se babyen denne gangen som begge de andre gangene!!!! Men ultralyd terminen ble 1 oktober, og det synes jeg er merkelig, men.... Da må jeg vel forlate dere her i september klubben... Ps jeg får en liten prinsesse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. jeg er fra fosen også.. bor i trondheim nå da, men foreldre bor i Hasselvika. har termin 22 september jeg da og får ei lita jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morsomt at det er fler fosninger da:) må komme på bim treff på onsdagen LB83. på harveys. kjempe kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...