Gå til innhold

Bergen treff !!! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Jenter. Jeg tror jeg står over treffet i morgen. Jeg er deppa nå.. EL har visst ikke kommet likevel. Jeg hadde lav temp i dag. Det var sååå nære.

Er på dag 33 i syklusen, får sikkert 40 dagers syklus eller noe.. EL har prøvd 2 ganger, den gir sikkert opp nå. I går var det akkurat 1mnd siden forrige mensen og el er ikke kommet enda. Grr. Typisk når jeg endelig er prøver. Så jeg føler ikke for å være sosial og prate om prøving...

Håper dere forstår..

Kommer sterkere tilbake neste syklus :0) Klem. Kos dere!

Heisann

Trist å høre du ikke har hatt el. Det er desverre slik at kroppen hopper over el 1-2 ganger i året, så kjedelig at det skjedde deg i 1pp!!! Håper likevel du kommer imorra! Du er jo prøver selv om du ikke har hatt el, og det kan jo være koselig å være sosial. Er jo ikke så mye prøve snakk der da :-) Kom på msn senere da, så jeg får prøve å oppmuntre deg!

Hei Kirsty

Jeg skal direkte til svigerinnen min etter jobb. Carina passes der og skal overnatte. Så jeg tilbringer ettermiddagen der. Kanksje jeg kommer innom msn sent på kvelden når jeg er kommet hjem. Har egentlig et tlf prosjekt jeg skal utføre.. Vi får se..Takk i alle fall - for at du ønsker å oppmuntre.. Jeg lover å følge med på deg selv om jeg ikke er så aktiv på BIM inntil mensen kommer...

Klem :0)

Annonse

Jeg greier ikke å komme dessverre. Har ikke råd til å komme meg inn til byen:( Med mindre noen fra Austrheim- Lindås skal innover og jeg kunne ha sitti på..

Det er så typisk at jeg ikke får være med på det jeg har lyst til pågrunn av de hersens pengene!!:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...