Gå til innhold

Når planlegger dere å få nesten barn? (ca samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gravid nå, så det blir 16 mnd mellom mine to første. Har lyst på mange (3-4) barm, og har gammel gubbe, så da gjelder det å stå på! Neida han er ikke såå gammel som det hørtes ut nå, men det er et argument for meg (som jeg ikke har snakket så åpent om (hehe)

Annonse

tenkte vi skulle prøve igjen sommeren 2007...

snuppa mi er snart 2 mnd nå da, og vi vil ikke ha for lenge mellom de:) men jeg skal i allefall jobbe i 6 mnd først, så vi tjener opp permisjons penger igjen!

Jeg vil vente et par år. For det første så vil jeg nyte tiden med førstemann så lenge jeg kan =o) og for det andre vil jeg ha litt tid til f.eks. hestene våre før jeg begynner påan igjen.. Er ung enda (fyller 20 til sommern) og det har ingen hast =o)

her blir det nok også 5 år til p.g.a studier:) får ikke begynt på skole før til neste høst og da tar det jo 3 år, pluss at jeg vil jobbe først for å få permisjon med lønn. så lille oliver får forhåpentligvis en lillebror eller lillesøster til han begynner på skolen. vil ha de neste to forholdsvis tette da, for vi har planer om å få to til.

Tror ikke nr. to kommer før om ivertfall 3 år. Guttn vår er 3 1/2 mnd. nå.

Jeg har lyst til å gjøre meg ferdig med studiene (har 1 år igjen, men begynner ikke før august 2007), og få meg en jobb før jeg blir gravid igjen:) Men gleder meg allerede. Savner virkelig å være gravid, selv om jeg hadde veldig mange plager og komplikasjoner.

Vi har ei jente på snart 7 mnd og vi har lyst til å vente en stund før vi får neste. Tenker at 3-4 år mellom søskenene er fint, da har vi fått hodet over vannet, jeg er antakelig veldig klar for å bli gravid igjen og vi har blitt fortrolige med det å være foreldre sammen, det er jo en stor ombeltning å få barn. Synes det også er kjekt at jenta vår blir mer selvstendig og at vi kan finne på andre ting med henne enn med den nye babyen som da kommer. Babyperioden er jo krevende selv om den er veldig koselig, og nå er det stas at jenta vår vokser og utvikler seg og blir større. Og når jenta vår er så stor at jeg savner den boblete, koselige og intense babyperioden, så er jeg klar for en ny runde. Vet det er mange som snakker varmt om to tette, men det ser jeg flere ulemper enn fordeler med. Men blir jeg gravid før vi egentlig har tenkt, så er barnet selvfølgelig hjertelig velkommen:-)

Planlegger å starte babylaging om ca 1 år, da er jeg ferdig med sykepleieutdanninga og forhåpentligvis funnet meg en jobb. Hvis jeg ikke har funnet jobb må jeg nok vente litt til. Men ønsker veldig å ha en til så fort som mulig slik at det ikke er for stor avstand mellom tulla mi og den neste.

Jeg har lyst men en gang jeg. Gutten er fem og en halv måned. Så når tanta begynner i gjenn så gidder ikke jeg å bruke prevensjon. Brukte lang tid på å få første mann og har lyst på to tette så håper kroppen kommer i gjenge snart...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...