Gå til innhold

Vanlig å være egoistisk?

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg har blitt mer egoistisk mens jeg har vært gravid. Er det vanlig? Forventer å bli tatt hensyn til og vil helst bestemme hvordan vi skal ha det hjemme. Blir lett fornermet hvis jeg blir oversett eller ikke får viljen min. Har ikke vært sånn før jeg ble gravid... Liker ikke den personen jeg er nå. Håper det går over??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4909942-vanlig-%C3%A5-v%C3%A6re-egoistisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du bare har nok med å tenke på deg selv i disse tider, og da forventer å bli tatt mer hensyn til. Jeg kjenner selv jeg blir blodig fornærmet hvis jeg ikke får viljen min når det gjelder middag... Stakkars samboern min som må gjennom denne trassen fra meg =P

Tror ikke det er vanlig jeg forlanger ingen annen behandling enn jeg gjorde før, men jeg liker å gjøre ting selv. Orker ikke folk som skal gjøre alt for en. Så jeg syntes heller det er slitsomt att alle skal være så snille å gjøre alt for en. Når jeg shopper klarer jeg å bære posene selv =0) og når jeg velger å flytte på noe vil jeg gjøre det selv=0). Hadde jeg ikke klart å stå når det er full buss hadde jeg heller tatt taxi hjem =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...