Gå til innhold

fibromyalgi noen som kan kan gi meg synspunktene sine..

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære har pratet om min sykdom og å få barn....

Noen som har gått gravid å hatt Fibromyalgi??

Har vi me fibromyalgi vanskelig får å bære frem et barn??

vennine av meg sier at vi har vanskelighet me å få barn..

Slik er min livssituasjon:

jeg er 21 år.

samboer i tre år.

fibromyalgi har jeg hat i 15 år

90+kg

noen som kan hjelpe meg??

Tar i mot synspunkter..

snuppa21

Fortsetter under...

jeg kan ikke så mye om din diagnose håper andre svarer deg også. Jeg vet om flere som har hatt fibromyalergi med barn.

Jeg syns dere skal prøve å få barn om dere er klare ikke bekymre deg om det går før dere prøver da kan det fort gå langtid pga det.

Er man syk og må medisineres under svangerskap gjøres jo det i samråd med lege

Håper du finner ut av det og at sykdommen ikke blir et hinder for deg

Hei:) Jeg har selv hatt fibromyalgidiagnosen i 14 år. Dette er mitt 3 svangerskap. Har opplevd å bli mye bedre i alle svangerskapene. Jeg har faktisk ikke trengt medisiner i det hele tatt. Lykke til!!!

• 2 måneder senere...

Jeg har hatt fibromyalgi med både gode og dårlige perioder siden jeg var barn, men var svært plaget og syk da jeg ble gravid. Alle smerter har forsvunnet under graviditeten jeg er i nå og jeg har ikke hatt noe behov for smertestillende eller betennelsesdempende medisiner. Mange leger og jordmødre har erfart dette når det gjelder gravide. Man regner med at det har med hormonforandringen og gjøre.

Jeg har ikke vært bedre enn nå på mange år! Håper det holder seg etter fødselen også :-)

Lykke til med avgjørelsen.

• 1 måned senere...

JEG HAR SJØGREN/(LUPUS). Jeg har hatt sykdommen i 13-14 år. Leger sier at det stort sett kan bli bedre mens man går gravid. Første gikk overraskende bra, mens i det neste ble jeg litt dårligere men er overlykkelig for at det gikk såpass bra. Er nå tidlig i graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...