Gå til innhold

September: Hun reiste seg i går ;o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arti :-)

Elias han har borjat slappa taget nu nar han reser sig upp sa han borjar balansera sig valdigt gott. Men bland e det ratt ner i backen. Sa man kan aldrig vara saker pa han. Men mamman min tippar pa att han gar om 1-2 manader. Gick tydligen sjalv da jag var 9 mnd a han bras val pa mora.. Onskar dock att han skulle ta det lite lungt sa man slapp att spriga omkring sa mkt efter han hela tiden :-p

Kjempe gøy når de får til noe nytt!!!

Snuppa mi også reiste seg for noen dager siden. Oppetter oppvaskmaskina. Først opp i knestående og deretter fikk hun tak litt lenger opp og dro seg opp i stående. Balansen hennes er heller dårlig så jeg sto klar til å ta imot om hun skulle falle.

Hun heiser seg opp på kne etter alt mulig hele tiden, så sitter hun der og "hopper" litt, og av og til så slipper hun taket, og hvis jeg ikke er der for å ta imot så deiser hun i glovet. Det har skjedd 2 ganger... stakkars liten! Har det travelt med å passe på her for tiden, men alt er jo i korte perioder så snart får hun vel litt bedre balanse kontroll (o:

Stolt mamma her også (o:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...