Gå til innhold

Hvordan ømme pupper har dere gravide?

"wannabe"

Anbefalte innlegg

Jeg har litt ømme pupper nå...men vet ikke om det bare er tilfeldig..kan dere forklare på hvilken måte de er ømme.....er de tunge og vonde hele tiden eller bare når dere kommer borti osv? Hehe...rart spørsmål kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ har xtremt ømme puppa, på grensa t vældi vondt faktisk.. Dæm e tung, ha gått opp ei størrels i BH allerede (starte uke 7 i mårrå..) å d e spesielt værst på kveill'n å natta/mårrån.. Hende at æ våkne av at dæm "røre" på sæ når æ snur mæ.. Glede mæ t d roe sæ litt å satse på å ikke gå opp i størrelsan like fort framover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde ømme pupper i begynnelsen var de sånn at de føltes store og i veien og jeg måtte ha bh på hele tiden så de slang minst mulig. Til og med i sengen brukte jeg en tettsittende topp som støttet litt, hvis jeg lå på rygg føltes det som de falt langt ned på sidene og det var ubehagelig hele tiden. Sambo fikk omtrent ikke lov å røre.. Nå er det bare brystvortene som er sensitive, men fremdeles holder jeg under puppene når jeg løper ned trappa! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått fra først å ha super- xtremt ømme pupper, til litt ømme pupper, og det bekymrer meg litt. Men jeg har lest her, at symptomer kommer og går hele tiden, så jeg får tro det er helt normalt og fint der inne :-). Jeg har også gått opp en bh str. Jeg er 6+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke ømme pupper. Men VONDE:) og tunge. Dersom jeg ikke hadde bh på (en sjelden gang), måtte jeg på en måte holde dem fast når jeg gikk:) Sambo måtte røre veldig forsiktig. Er nå i uke 10, og de er ikke så ømme lenger. Nesten ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i min 7. uke og de har vært vonde siden noen dager etter EL, men det har bare tatt seg opp for å si det slik. De kjennes "sprengte" ut. Hele puppen er vond, får vondt hvis sambo holder rundt meg og puppene kommer inntil kroppen hans. Hehe, roper au da ja. Gått fra 75B til 80C, og synes det er veldig tidlig, håper ikke det fortsetter slik. De gamle bh'ne ble rett og slett vonde, presset for mye på puppen, og fyller fint en C nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne gangen så er de ömme på den måten at jeg kjenner at jeg har puppen der hele tiden, det stikker i dem. Klemmer sambo hardt på dem gjör det vondt.

Forrige svangerskap så gjorde det vondt når sambo holdt rundt meg å trykket seg inntil meg.

Og det samme hvar det gangen före der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...