Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff ja! Cola er helmax...... Men jeg prøver å begrense meg kraftig da... Det er nok ikke så bra med alt sukkeret nei. Syns at jeg har hørt at en halv liter cola i uka er hva kroppen maksimalt burde ha. Men hvem klarer det når kroppen suger etter den søte gode smaken....? Jeg har spart min halve liter til i kveld... Nyter den nå med isbiter i! ( Jeg drikker ca to-tre liter i uka) Å så måtte jeg bare lage ei sjokoladekake. Nå er det jo lørdag heldigvis! Har ikke hatt cola-hunger før på slutten nå, men søthungeren kommer og går!

Jeg har fått helt dilla, men jordmor mi mente pga coffein så skulle max 2 glass om dagen... Så har begrensa meg til dette...

Men gud så godt det er.. Har aldri vært noen colaman men nå er jeg sannelig blitt det... jenta mi i magen blir vist en stooor cola drikker i motsettning til de andre to ;)

Annonse

hei

jeg hadde cola dilla i mitt forrige svangerskap og spesielt dispenser cola..:)

denne gangen har jeg vært mye kvalm og ikke orket tanken.

har begynt å drikke litt brus nå mot slutten men prøver å holde det til et minimalt nivå..

har heller dilla på is denne gangen. men det er også noe som har blitt voldsomt nå i slutten..

føler jeg må ha noe kaldt hele tiden

håper den lille popper ut snart...

Digg å høre at dere andre også har dilla på sånne "fy"-ting. Jeg har begynt å bli skikkelig kvalm av lett/light-brus de siste ukene, så nå går det enten i vann eller i cola eller pepsi. Det er så diiiiggg!! Iskald brus,gjerne med isbiter.. deilig! Har derfor nesten kutta helt ut kaffe (drakk max 1 kopp daglig før) pga koffeinen. Ikke bra for pjokken i magen, og jeg sover dårlig nok som det er...

Men ingenting av dette er noe særlig sunt da.. bortsett fra vann selvfølgelig. Har 7 uker igjen nå. Hurra!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...