Gå til innhold

Er det bare meg som drømmer eller?

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer den samme drømmen stadig, om den lille jenta jeg skal få. Det er så deilig å ha henne i armene, og alt har gått bra! Så når jeg våkner om morgenen og det sakte men sikkert går opp for meg at det ikke er virkelig, så vil jeg så gjerne tilbake til drømmeverdenen.

Synes nesten det er litt nifst. Selvsagt er det underbevisstheten som lager drømmen, men det er så virkelig at jeg kan kjenne lukten av baby!

Noen andre som har nådd dette stadie av babysjuken?

Fortsetter under...

God kveld horatio !

Det er ikke bare du som drømmer nei. Men jeg dagdrømmer jeg da. Drømmer at jeg er gravid og bærer på en hemmelighet. Jeg lengter meg helt syk etter en liten mage. Forrige uke fortalte en kollega at hun var 12 uker på vei. Jeg sitter 2 meter ifra henne, og hver gang hun reiser seg blir jeg minnet på at jeg ikke er gravid. Tenk å måtte se på hennes voksende mage hver dag framover. Snakk om lidelse. "Alle" snakker om hvor koselig det er, og jeg føyer meg inn i rekkene og gir masse lykkeønskninger. Unner henne selvfølgelig et barn, men jeg vil også ha et....Da er det ikke rart jeg faller inn i dagdrømmer etterpå.

Drømmer om at jeg blir gravid nå og klarer å holde på hemmeligheten til etter sommerferien. Da kommer jeg tilbake etter 4 uker med ferie med en liten kul på magen.... Sukk ... hadde jeg bare vært sanndrømt....

Jeg drømmer jeg også, både dag og natt. Jeg pleier også å ha en liten"kosestund" for meg selv før jeg sovner, hvor jeg "drømmer" litt. Det er vel bare et tegn på at vi er forferdelig opptatt av dette. Jeg omgås heldigvis ingen gravide til daglig, tror det hadde vært en prøvelse for min tålmodighet og høfelighet!!

Hei horatio =)

Leste du innlegget til gammelmamma for litt siden; "Går drømmer i oppfyllelse"..? Det er her på side 2.

Tror hun har opplevd noe av det samme...

Jeg har tro på at det er mye mellom himmel og jord, som vi ikke helt kan fatte. Så jeg velger å tro at dette kanskje kan komme til å bli en realitet! =)

Det blir spennende å se!

Ellers så drømmer vi vel ofte om det vi er veldig opptatt av... Jeg har av og til drømt at jeg ammer ett lite barn... Sååå koselig!

Men håper for din del att du er sanndrømt!! :o)

Annonse

Jeg drømmer ikke så mye. Ihvertfall husker jeg ikke stort. Men under siste IVF forsøk, drømte jeg om babyer! Det var kjempekos.. helt til jeg våknet..

Her kan man forresten lese litt mer om drømmesymboler...

http://www.netspirit.dk/index.php/module/faq/FAQ_op/viewFAQs/FAQ_cat/71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...